ایران یکی از چهار بازار بزرگ خاورمیانه برای کره جنوبی است و ما برای همکاری در زمینه گردشگری نیز با ایران از انگیزه بالایی برخورداریم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان مسوول منطقه ای سازمان گردشگری کره جنوبی دیشب در گردهمایی توسعه گردشگری ایران و کره جنوبی در هتل کوثر اصفهان اظهار کرد: زمینه های همکاری مشترک بین دو کشور در زمینه گردشگری وجود دارد.
وانگ هی کیم ابراز امیدواری کرد: دست اندرکاران گردشگری و تورهای گردشگری دو کشور با برقراری ارتباط بیشتر با آگاهی از توانایی یکدیگر بتوانند از ظرفیت های گردشگری دو کشور بهره مند شوند.

مسوول منطقه ای سازمان گردشگری کره جنوبی با اشاره به اینکه برای اولین بار به ایران سفر کرده است، هدف از این سفر را آشنایی بیشتر با ظرفیت های گردشگری ایران و بررسی همکاری تورهای گردشگری دو کشور با یکدیگر بیان کرد.

کیم ، آمار سفر گردشگران خارجی که در سال 2013 از کره جنوبی دیدن کرده اند را 12 میلیون و 500 هزار نفر اعلام کرد و افزود: تعداد گردشگران ایرانی که در سال 2011 از کره جنوبی دیدن کردند 9 هزار و 532 نفر بود اما این رقم در سال 2013 به دلیل مشکلات اقتصادی ایران و وضع تحریم های بین المللی علیه ایران به پنج هزار و 342 نفر کاهش یافت.

وی ادامه داد: امید است با رفع تحریم ها علیه ایران ، دو کشور بتوانند از ظرفیت های گردشگری دو کشور برای توسعه این صنعت بیش از پیش استفاده کنند.

نشست توسعه گردشگری ایران و کره جنوبی، به منظور آشنایی دست اندرکاران صنعت گردشگری و تورگردانی دو کشور و با حضور شماری از مسوولین موسسات گردشگری دو کشور در هتل کوثر اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.