شهردار منطقه 14، از ویژه برنامه‌های هفته جهانی دیابت در جنوب شرق پایتخت خبر داد.

تورج فرهادی شهردار منطقه 14، در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: همزمان با هفته جهانی دیابت، برنامه‌های متنوعی در خصوص آگاه سازی شهروندان در خصوص این بیماری خطرناک برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی کارگاه و همایش های آموزشی با موضوع دیابت، پایگاه‌های غربال گری ویژه دیابت، برپایی پایگاه و ایستگاه سلامت با موضوع دیابت، انجام پیاده روی نمادین با حضور مردم و اعضای کانون های دیابت در محلات، تشکیل حلقه‌ آبی، برگزاری مراسم تجلیل از دبیران کانون‌ محلات از دیگر برنامه های اجرایی هفته دیابت است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ ریزی مناسب و سازماندهی شایسته فرآیندهای مرتبط با هفته دیابت و انجام فعالیت های پیشگیرانه ضمن کاهش آمار مبتلایان به این بیماری خاموش و خطرناک بتوانیم در جهت ارتقای سلامت شهروندان گامهای اصولی و موثر بر‌داریم فرهادی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها تلاش برای شناسایی بهتر این بیماری در میان شهروندان و ترغیب به ورزش در زندگی صنعتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سعید
۱۲:۵۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
دیابت اصلا خطر ناک نیست تا زمانی که ازش غافل بشی . دارین کند میزنین به دیابتی ها و زندگیشون . میدونین چکار دارین می کنید با افراد دیابتی . اصلا معنای خطرناک و تو جامعه می فهمید . خواهشن زندگی منو که خراب کردین اما به فکر بقیه هم باشید . دیابتو درست توصیف کنید...
آخرین اخبار