کامیون حامل مواد مخدر که قصد ورود به تهران را داشت،‌در منطقه صالح آباد شهرری توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توقیف و 4 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، صبح روز گذشته در راستای اجرای طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و قاچاقچیان مواد افیونی ماموران تخصصی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از ترانزیت یک محموله حشیش از شهر‌های جنوبی کشور به پایتخت مطلع شدند.
 
کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی توانستند،‌خودرو‌ی حامل مواد مخدر را که یک کامیون 10 چرخ بود را در جاده ساوه شناسایی و جهت توقیف خودرو و دستگیری متهمان وارد عمل شوند.
 
پس از به صدا درآمدن زنگ عملیات پلیس،‌ ماموران در قالب 3 واحد گشت خودرویی به سمت جاده مورد نظر حرکت کردند و با حضور در محل موفق شدند کامیون مورد نظر را محاصره کنند.
 
راننده کامیون با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد، ولی تعقیب و گریز پلیسی زیاد طول نکشید و ماموران با هدایت کامیون به مناطق بن بست توانستند، کامیون 10 چرخ را متوقف و 4 سرنشین آن را دستگیر کنند.
 
پس از انتقال متهمان و کامیون به پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر، ‌تیم بازرسی در بررسی از کامیون 63 کلیوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در بسته‌بندی‌های متفاوت و آماده فروش کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ محمد بخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: تلاش پلیس برای دستگیری دیگر افراد مرتبط این پرونده کماکان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار