معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال طرح خود اتکایی در دوره اول و دوم متوسطه در مدارس شبانه روزی با استفاده از ظرفیت‌های هنرستان‌ها،جهاد کشاورزی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اجرا می شود.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح خود اتکایی، گفت: این طرح برای دانش آموزان‌ مدارس شبانه روزی است که در این مدارس زمان بیشتری حضور داشته و شبها در آنجا استراحت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته طرح خوداتکایی دانش آموزان انجام می شد، اظهار داشت:  به موجب این طرح دانش آموزان‌ در کنار تحصیل یک یا چند مهارت را می‌آموختند تا پس از فارغ التحصیلی بتوانند از این مهارت‌ها برای اشتغال استفاده کنند.

 معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: امسال  دستورالعمل این طرح را تهیه و به استانها فرستادیم تا در دوره اول و دوم متوسطه در مدارس شبانه روزی و با استفاده از ظرفیت‌های هنرستان‌ها، جهاد کشاورزی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اجرا شود.

زرافشان خاطرنشان کرد: با انجام این طرح زمان در اختیار دانش آموزان‌، با فعالیت مفید و مثمر ثمر پر می شود و همچنین دانش آموزان‌ پس از فارغ التحصیلی حداقل یک مهارت را می توانند بیاموزند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: زرافشان ، هنرستان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار