همزمان با نزدیک ترشدن به پایان مهلت تعیین شده برای توافق نهایی میان ایران و غرب، تحرکات رژیم صهیونیستی برای به شکست کشاندن مذاکرات مسقط تشدید شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، با نزدیک ترشدن به پایان مهلت تعیین شده برای توافق نهایی میان ایران و غرب و همزمان با برگزاری نشست مقامات ایران و پنج به علاوه یک ، و همزمان با آن با فعال ترشدن لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا برای کنترل توافق احتمالی درمسقط، صدای آمریکا نیز فضاسازی گسترده ای را مبتنی بر مخالفت ها و نگرانی های تل آویو از توافق احتمالی در دستور کار قرار داد.

صدای آمریکا در این گزارش به تلاش های جدید نتانیاهو و نامه نگاری وی به کشورهایی خبر داده است که سهمی در مذاکرات اتمی با ایران دارند و به نقل از وی آمده است در این نامه به اهداف واقعی ایران اشاره خواهد کرد.

همچنین واکنش سخنگوی کاخ سفید؛ دیگر دستاویز صدای آمریکا برای القای افزایش فشارها تحت تاثیر مواضع جدید این کشور است.

درمجموع به نظر می رسد رسانه های بیگانه در آخرین روزهای مذاکرات و در آستانه توافق می کوشند با افزایش هزینه های سیاسی، حداقل امتیازات را درمذاکرات و در توافق احتمالی واگذار نمایند و یا به شکل دیگری با بالابردن هزینه ها برای ایران ،حداکثر امتیازات را از این کشور در قبال مسائل هسته ای و دیگر چالش ها اخذ نمایند.

انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار