337 هنرمند شركت كننده در نخستین آفرینواره‌ی آیین آینه تا 5 آذر ماه مهلت خواهند داشت آثار خود را به دبیرخانه‌ی آفرینواره ارسال كنند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران: فیلم‌سازان، فیلم‌نامه‌نویسان و عكاسانی كه از تاریخ 10 الی 14 آبان در قالب نخستین آفرینواره‌ی آیین آینه در شهر زنجان اقدام به ساخت فیلم كوتاه، تهیه عكس و نگارش فیلم‌نامه كرده‌اند از تاریخ 15 آبان الی 5 آذر مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه‌ی آفرینواره ارسال كنند.

گفتنی است؛ طبق گزارش دبیرخانه‌ی آفرینواره آمار نهایی شركت كنندگان در این رویدار 337 نفر، متشكل از 107 فیلم‌ساز، 198 عكاس و 32 فیلم‌نامه‌نویس از سراسر كشور اعلام شده است.

لازم به ذكر است در بخش مسابقه‌ی آفرینواره تنها آثار هنرمندانی  پذیرفته خواهند شد كه تحت پوشش ستاد برگزاری آفرینوار از تاریخ 10 الی 14 آبان در شهر زنجان اقدام به تولید آثار خود كرده باشند. سایر آثار ارسالی در بخش خارج از مسابقه حضور خواهند داشت.

آثار پذیرفته شده در نخستین آفرینواره آیین آینه از تاریخ 26 الی 27 آذر به نمایش گذاشته خواهند شد و مراسم اختتامیه نیز در تاریخ 28 آذر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار