طی پیامی صورت گرفت

تبریک سردار دهقان به دکتر محمد سرافراز

وزیر دفاع انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتصاب  دکتر "محمد سرافراز" را به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.


در پیام وزیر دفاع آمده است: انتصاب جناب‌عالی از سوی مقام معظم رهبری را به ریاست سازمان صدا و سیما که خود بهترین گواه بر لیاقت، تعهد، حسن تدبیر و سابقه آن برادر ارجمند است، تبریک عرض می‌کنم.

در این ادامه پیام همچنین ابراز امیدواری شده که با هوشمندی و همت جهادی در مدیریت و راهبری سازمان صدا و سیما که به فرموده امام‌ راحل (ره) به مثابه یک دانشگاه عمومی است، موفق باشند.

در بخش دیگری از پیام تبریک وزیر دفاع به ریاست جدید آن سازمان، برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه، تقویت عزم ملی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی، کمک به مدیریت اجرایی در تأمین اهداف و اجرای سیاست‌های کلان نظام و تحقق سند چشم‌انداز کشور و همچنین اعتلای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی، با یاری متخصصان و کارکنان دلسوز و متعهد سازمان مهم و راهبردی صدا و سیما آرزوی توفیق شده است.

وزیر دفاع در پایان این پیام با اطمینان از تقویت و ارتقاء همکاری سازمان صدا و سیما با نیروهای مسلح به ویژه وزارت دفاع، توفیق روز افزون دکتر "محمد سرافراز" را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند مسألت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار