مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال متوفیان حین کار 24 نفر و تعداد مصدومان ناشی از حوادث کار در استان 713 نفر بوده که از این تعداد 13 نفر زن و 700 نفر مرد بودند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌ شرقی صمدی‌راد اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد متوفیات ناشی از حوادث کاری ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان 24 مورد بوده‌ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38.5 ‌درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در همین مدت تعداد مصدومین ناشی از حوادث کار 713 نفر بوده که از این تعداد 13 نفر زن و 700 نفر مرد بودند.

صمدی‌راد اضافه کرد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته برابر با 743 نفر بوده است که امسال در طی این مدت کاهش 4 درصدی داشته است.

مدیرکل پزشک قانونی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تعداد کل متوفیات ناشی از حوادث کاری در سال گذشته 82 نفر و تعداد کل مصدومین ناشی از حوادث کاری مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی برابر با یک هزار و 388 مورد بوده است‌.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1392 استان آذربایجان شرقی از نظر فراوانی تعداد متوفیات حوادث کاری در رده ششم کشوری بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز قرار دارد.ولی به ازای صدهزار نفر جمعیت میانگین کشوری 2.6 نفر است که این آمار برای استان 2.2  نفر بوده که در رده شانزدهم کشوری قرار دارد.
 
انتهای پیام/ ش
برچسب ها: فوت ، مصدوم ، نفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.