نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: صلح‌آمیز بودن پرونده هسته‌ای ایران اسلامی به هیچ عنوان قابل انکار نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز، اظهار داشت: این سری از مذاکرات اهمیت فوق‌العاده ویژه داشته و حساسیت همه مردم ایران اسلامی را بر انگیخته است.

وی برای نتیجه‌بخش بودن نشست‌ها و جلسات ابراز امیدواری کرد و افزود: در صورت داشتن دقت و هوشیاری در نشست‌ها می‌توان نتایج مورد انتظار را به دست آورد، تا منافع ملت بزرگ ایران اسلامی تضمین شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه صیانت این دستاورد بزرگ را یک راه برای دستیابی به علوم و فنون مختلف دیگر دانست و ادامه داد: صنایع و دانش‌های کشورمان همواره به خدمت بشریت درآمده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اظهار به اینکه خروجی این نشست‌ها از ابعاد سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی برخوردار است، ادامه داد: پرونده هسته‌‌ای کشورمان به هیچ عنوان ابعاد نظامی ندارد.

دیرباز با اظهار به اینکه ساخت جنگ‌افزار و سلاح‌های کشتار جمعی با فرهنگ و تمدن دیرپای کشورمان منافات دارد، بیان داشت: به عنوان یک کشور پرچمدار دین مبین اسلام هرگز در این سمت قدم برنداشته‌ایم.

وی با اظهار به اینکه افکار عمومی و جهانیان با ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روحیه استکبارستیزی ملت ما شناخت دارند، بیان داشت: تبلیغات منفی و جوسازی علیه کشورمان موثر واقع نشده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران ضمن صیانت از مرزهای ملی و تمامیت ارضی کشورمان از ملت‌های مظلوم دفاع کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه حمله و تجاوز در دیپلماسی کشورمان هیچ‌گونه جایگاهی به خود اختصاص نداده است، اظهار داشت: دانشمندان جوان کشورمان با رعایت موازین اخلاقی و اصول دینی مطالعات و تحقیقات خود را ادامه داده‌اند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، پرونده ، هسته ایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.