وزیر جنگ اسرائیل، تاکید کرد که دستگاه های امنیتی وابسته به حکومت خودگردان، برای جلوگیری از شکل گیری انتفاضه در کرانه ی باختری، با دستگاه های این رژیم، هماهنگی دارد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "فلسطین الان"؛ وزیر جنگ اسرائیل، "موشی یعلون" تاکید کرد که دستگاه های امنیتی وابسته به حکومت خودگردان، برای جلوگیری از شکل گیری انتفاضه در کرانه ی باختری، با دستگاه های این رژیم، هماهنگی دارد.
یعلون اعلام کرد که نیروهای دشمن صهیونیستی، به زودی اقدامات امنیتی شدیدی برای جلوگیری از آنچه او "موج خشونت" نامید"، انجام خواهند داد؛ به نحوی که حملات بازداشتی گسترده ای علیه جنبش حماس و بویژه جهاد اسلامی صورت خواهد گرفت و منازل مجریان عملیات مقاومت ویران خواهد شد.
او در خلال بازدید از ستاد فرماندهی نظامی اسرائیل در شهرک نشین "گوش عتسون" واقع در بین "الخلیل" و "بیت لحم" گفت: نیروهای ارتش و دستگاه های امنیتی در کرانه ی باختری و قدس اشغالی، جهت جلوگیری از تشدید اوضاع، تقویت شده اند.
این سخنان یعلون، در زمانی اظهار می شود  که قدس اشغالی و کرانه ی باختری، شاهد سلسله حملاتی انتحاری علیه شهرک نشین ها، در پاسخ به تجاوزات رزیم صهیونیستی به مسجد الاقصی هستند.
گروه های مقاومت و در راس آن، حماس، این عملیات ها را به عنوان پاسخ به تجاورات اسرائیل به مسجدالاقصی، ارج نهاده و تبریک گفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار