مشاور رئیس مرکز و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی مركز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران از حضور فعال مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صابونچی مشاور رئیس مرکز و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی مركز مطالعات و برنامه‌ريزی شهر تهران گفت: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با انتشار آثار علمی و پژوهشی به صورت مکتوب در قالب کتاب، گزارش های تحلیلی و مجموعه مقالات نشست های تخصصی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت کرده است‌ و تولیدات علمی خود را  در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است‌.
 
وی در خصوص تنوع آثار علمی عنوان کرد: این آثار در حوزه اقتصاد شهری‌، امور اجتماعی و فرهنگی‌، محیط زیست‌، فناوری‌، معماری و شهر‌سازی‌، دیپلماسی شهری‌، فنی و عمرانی‌، توسعه پایدار و  نظایر آن است.
 
مشاور رئیس مرکز و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی مركز مطالعات و برنامه‌ريزی شهر تهران افزود‌: گزارش های علمی و پژوهشی در قالب منشورات ادواری تحت عنوان دانش شهر و هم چنین گزارش های مدیریتی در حوزه های متعدد مدیریت شهری در نمایشگاه شرکت داده شده است و  رویکرد این نشریات کاملا تخصصی است که می‌تواند برای پژوهشگران و دانشگاهیان بسیار مفید و سودمند باشد.
 
صابونچی اظهار کرد: تعدادی از این کتب که نظیر  مجموعه هفت جلدی قوانین و مقررات شهرداری تهران و جهان مسطح  است، به تازگی توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران به چاپ رسیده، در این نمایشگاه عرضه می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری همایش های علمی و نشست های تخصصی توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، مجموعه مقالات و سخنرانی های این همایش ها به صورت چکیده مقالات و یا در قالب کتاب چاپ شده و در این نمایشگاه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
 
علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه کتب، دانش‌شهر و آثار علمی مورد نظر به غرفه مرکز مطالعات واقع در انتهای سالن شبستان راهروی شماره ۲۸ مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مرکز ، مطالعات ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار