در مراسم انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات، حسین انتظامی با این 305 رأی به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، پانزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات عصر امروز با حضور "حسن کامران" نماینده قوه مقننه در هیئت نظارت بر مطبوعات و "علاءالدین ظهوریان" دبیر این هیئت و تعدادی از مدیران مسئول نشریات، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

در  این مراسم کاندیداهای انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات هر یک به مدت سه دقیقه فرصت داشتند خود را معرفی و برنامه‌هایشان را اعلام کنند. ضمن اینکه تعدادی از آنها نیز در این جلسه حضور نداشتند.

پس از آن به مدت یک ساعت فرصت داده شد تا مدیران مسئولی که به هر دلیل هنوز رأی خود را به داخل صندوق‌ها نینداخته بودند این اقدام را انجام دهند. پس از اتمام مهلت مقرر شمارش آرا شروع شد و براین اساس حسین انتظامی با این 305 رأی به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

تعداد کل آرای مأخوذه 319 رأی بود که 305 رأی به حسین انتظامی اختصاص یافت و 10 رأی مخدوش نیز به صندوق آرا ریخته شده بود. 2 رأی هم به شهلا آهکوی محصل، یک رأی مهدی حلاجیان و یک  رأی هم به ابوالحسن میری اختصاص یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار