معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای راه فضیلت در تالار ایوان شمس خبر داد.

 حبیب الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر افزود: مراسم بزرگداشت مقامات عرفانی و اجتماعی شهید آیت الله مدنی، شهید آیت الله قاضی طباطبایی، شهید آیت الله حسین غفاری و شهدای راه فضیلت با سخنرانی آیت الله خاتمی، نماینده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امام جمعه زنجان سه شنبه 20آبان ماه از ساعت 17 در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم ادامه داد: به مناسبت ایام ماه محرم این مراسم با هدف احیاء فرهنگ شهادت و حفظ و تقویت روحیه حماسی در میان نسل امروزی و توسعه و ترویج فرهنگ خدامحوری، اخلاق محوری، تکلیف پذیری، ولایت مداری و ولایت پذیری برگزار می‌شود.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی افزود: هر چه از مقام بزرگداشت شهیدان گران قدر تجلیل شود از شکوه و عظمت ملت بزرگ ایران تجلیل می‌شود، آن چه که امروز داریم همه به برکت خون شهیدان است و کمترین کار در برابر خون شهیدان برگزاری این مراسم‌ها در گرامی داشت رشادت‌های آنان است.
 
غفوری‌ اظهار کرد: شناخت اهداف و آرمان شهدا، زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و حفظ آثار آن‌ها، تجلیل، تکریم و صیانت از خانواده‌های معظم شاهد و درونی کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه میان جوانان از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: محرم ، بزرگداشت ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار