مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : با توجه به اهميت ايجاد ارتباط فرد و جامعه ، لازم است بيش از ديگران با برقراري ارتباط مؤثر و فن بيان آشنا شويم .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری؛ سيد مصطفي موسوي با اشاره به ارتباط كاركنان اين شركت با سرمايه گذاران و صاحبان صنعت افزود : در راستاي تكريم سرمايه گذاران و ارتباط مؤثر براساس رسالت و حوزه كاري و حساسيت بالا در ارائه بيان مطلوب در جذب سرمايه گذار ، پاسخ مناسب به سؤالات مطرحه ، تشريك مساعي و مذاكرات مؤثر ، اين كارگاه آموزشي برگزار شد .

به گفته وی : دوره آموزشي فن بيان و آيين سخنوري با هدف افزايش اعتماد به نفس و با استفاده از مطالب روانشناسي شخصيت ، روانشناسي تربيتي و روانشناسي خجالت ، در اين شركت برگزار گرديد كه به موضوعاتي نظير شخصيت ، تفاوت فردي ، فن بيان ، مراحل سخن گفتن ، مهارت سخنراني ، چگونگي تأثير بخشي بر مخاطب ، بوسيله گوش دادن و تمرينات متعدد جهت تقويت تمركز حواس و شيوه هاي ارتباط مؤثر پرداخته شده است .

اين دوره آموزشي كه در سالن كنفرانس آيت اله كوهستاني شركت شهركهاي صنعتي استان برگزار شد 40 نفر از كاركنان اين شركت ، حضور يافته اند.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.