مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پرشیا در جاده‌ی «بناب - ملکان» راه روستایی خلیل‌وند یک تن جان باخت و 3 نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، «حبیب حسینقلی‌زاده»، گفت: با اعزام تکنیسین‌های نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس به محل وقوع حادثه در ساعت 20:20 دیشب(سه‌شنبه 19 آبان‌ماه) مرگ یکی از سرنشینان در محل تأئید و 3 مصدوم سانحه با علائم حیاتی به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: متأسفانه حضور همیشگی مردم و رانندگان در حال عبور برای تماشای صحنه تصادف، مانع از امدادرسانی سریع و به موقع خودروهای امدادی به مصدومان شده و تلفات جاده‌ای را دو چندان می‌کند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از مردم خواست حین بروز تصادف، به جای فیلم گرفتن و تجمع، راه را برای عبور خودروهای امدادی باز کنند و از کنجکاوی در محل سانحه و تجمع خودداری کنند تا براثر برخورد خودروهای عبوری یا اتفاقاتی چون انفجار باک خودروها دچار سانحه نشوند.

حسین‌قلی‌زاده هم‌چنین از رانندگان خواست تا به علائم هشداردهنده نظیر تابلوهای خطر و چراغ آلارم خودروهای امدادی توجه کافی داشته و از سد معبر برای آنها به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: تبریز ، تصادف ، مجروح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.