رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان گفت: زائر طرح پیاده روی بهشت تا بهشت در ادامه حرکت خود به سوی کربلای معلی امروز راهی استان ایلام می شود

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، اصغر حقی پور با بیان این مطلب اظهار داشت: خادم اهل بیت علیهم السلام که از طریق شهرستان الیگودرز وارد استان لرستان شده بود، دردهه نخست محرم به اطلاع رسانی به هموطنان این استان پرداخت.
 
وی ادامه داد: با توجه به حضور طولانی مدت این مسافر کربلا در خرم آباد با هماهنگی مسئولین نهادهای مختلف وی در مراسمهای مساجد و هیات مذهبی شرکت نمود و نسبت به آگاهی بخشی درباره فعالیتهای ستاد در اعتاب مقدسه و جلب مشارکتهای عمومی اقدام کرد.
 
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان تصریح کرد: این طرح امروز از محل امامزاده زید بن علی شهر خرم آباد به سمت شهرستان کوهدشت ادامه می یابد تا در روزهای آتی از طریق شهرستان مهران در استان ایلام وارد کشور عراق شود.
 
گفتنی است طرح پیاده روی از بهشت رضوی تا بهشت حسینی تاکنون استانهای خراسان رضوی ، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عتبات ، بازسازی ، بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار