معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری کلاهبرداری 600 میلیون ریالی در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جعفر کردلو اظهار داشت: پلیس موفق به دستگیری یک کلاهبردار در زنجان شده است.

وی با بیان اینکه این فرد مبلغ 600 میلیون ریال از شهروند زنجانی کلاهبرداری کرده است، تصریح کرد: در پی ارجاع پرونده کلاهبرداری از یک شهروند در زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه شاکی در اظهارات خود اذعان کرد که متهم با اعلام اینکه قصد ایجاد یک واحد تولیدی در شهرک اعتمادیه را دارد، خاطرنشان کرد: این فرد با جلب اعتماد مبلغ 600 میلیون ریال را به عنوان پیش پرداخت درخواست کرد.

این مسئول با بیان اینکه شاکی در ادامه گفت از زمان اخذ پول دیگر خبری از کلاهبردار نشده است، ادامه داد: با تکمیل اطلاعات موضوع پیگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

کردلو با بیان اینکه با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد، اعلام کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری از مالباخته بود اما در برابر شواهد و ادله موجود و مواجه با شاکی به کلاهبرداری خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و اظهار کرد: شهروندان سعی کنند از طریق مراجع قانونی معاملات خود را انجام دهند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، کلاهبردار ، دستگبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.