شهردار منطقه 22 گفت: منطقه 22پیشگام در کسب گواهینامه های زیست محیطی، هوشمند سازی مصرف انرژی را از ساختمانهای اصلی خود آغاز کرده است.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،قاسم مولایی شهردار منطقه22 با اعلام این خبر افزود:این اقدام با توجه به دستورالعمل اصلاح الگوی مصرف ارسالی از ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در مناطق 22 گانه صورت گرفته و بر این اساس، 6 دستگاه کنترل هوشمند در موتورخانه ساختمان های امام علی (ع)، سالن چند منظوره چیتگر، سرای محله سنبل، اداره بازیافت، معاونت فنی عمران و اداره آسیب های اجتماعی منطقه نصب شده است. 

وی تصریح کرد : هدف از نصب دستگاه کنترل هوشمند موتورخانه بهره گیری از مزایای این سیستمها همچون   بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش تولید و انتشار آلاینده های محیط زیستی و هزینه های اجتماعی آن، کاهش استهلاک و هزینه های سرویس و نگهداری موتورخانه و افزایش ضریب ایمنی تجهیزات همچنین پایش دائمی سیستم مرکزی گرمایش ساختمان هاست .
 
مولایی افزود:با نصب این 6 دستگاه علاوه بر دستگاه های قبلی تمام ساختمان های اصلی این منطقه که دارای موتورخانه هستند از مزایای این دستگاه بهرمند شدند.

گفتنی است: واحد محيط زيست و انرژي حوزه امور شهری و محیط زیست این منطقه، این برنامه را با نصب 6 دستگاه سیستم کنترل هوشمند در موتورخانه های در ساختمان های اصلی شهرداری منطقه کلید زده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهینه سازی ، مصرف ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار