ژکو بازی‌های ملی را از دست داد

مصدومیت شدید ادین ژکو موجب شد وی نتواند تیم ملی بوسنی و هرزگوین را در دیدار بعدی مرحله انتخابی یورو 2016 همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت، ادین ژکو ملی پوش اهل بوسنی و هرزگوین تیم منچسترسیتی در نیمه دوم بازی مقابل کویینزپارک رنجرز به میدان آمد اما فقط 4 دقیقه در زمین حضور داشت و به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض با فرانک لمپارد شد.

ژکو برای همراهی تیم ملی کشورش در بازی‌های انتخابی یورو 2016 به بوسنی سفر کردتا بتواند در بازی یکشنبه آینده مقابل تیم رژیم صهیونیستی حضور داشته باشد اما پزشک تیم مل یبوسنی اعلام کرد مصدومیت ژکو شدیدتر از آن است که وی بتواند به این بازی برسد.

مصدومیت پیش آمده در ران پای ژکو به طور معمول نیاز به ریکاوری 2 تا 6 هفته‌ای دارد.

سوسیچ سرمربی بوسنی در مورد مصدومیت وی گفت: اگر قرار باشد ژکو را در اختیار نداشته باشیم پس روی نتیجه تساوی در دیدار آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم زیرا بدون ژکو هیچ شانسی برای پیروزی نخواهیم داشت.

**سیتی نمی تواند به بالاترین سطح خود در اروپا برسد

ادین ژکو که حالا با مصدومیت پیش آمده می‌داند تا چند هفته آینده قادر به همراهی تیم منچسترسیتی هم نخواهد بود از این که تیمش به موفقیتی در رقابت‌های چمپیونزلیگ برسد هم اظهار ناامیدی کرد.

سیتی هنوزصعود خود را از مرحله گروهی را قطعی نکرده و چشم به 2 بازی آینده خود دخته است.

ژکو گفت: خیلی سخت است که بگوییم دقیقا مشکل کجاست . ما دارای سابقه درخشانی در چمپیونزلیگ هستیم اما این فصل نمی توانیم به بالاترین سطح خود در این رقابت‌ها برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ژکو ، مصدومیت ، منچسترسیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار