نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آغوش نظام جمهوری اسلامی همیشه برای توابین باز بوده و هست، مگر همین فتنه‌گران و سران آنها نبودند که نظام را تا لبه پرتگاه پیش بردند و خیانتی را مرتکب شدند که در طول 35 سال پس از انقلاب بی‌سابقه است و اما اینها امروز به جای توبه از ملت و نظام طلبکارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (20 آبان ماه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: این روزها شاهد ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم توسط آمریکا و همپیمانانش در منطقه هستیم، کسانی که خود به وجود آورنده همه گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه هستند، چه طور می‌توانند ادعای مبارزه با تروریسم را داشته باشند؟
 
وی افزود: مگر آمریکا و انگلیس و حامیان منطقه‌ای آنها نبودند که در طول چند سال گذشته امکانات و تجهیزات نظامی و نیازهای مالی تروریست‌ها را تأمین کردند؟ مگر آمریکایی‌ها و حامیان اروپایی و منطقه‌ای آنها نبودند که کشور مسلمان سوریه را به خرابه‌ای تبدیل کردند و که ده ها هزار نفر از مردمان بی‌گناه این کشور را به خاک و خون کشیدند، مگر رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس نبود که مردم بی دفاع غزه را طی 50 روز مردم بیگناه غزه را به خاک و خون نکشید و امروز هم این رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی به جنایات خود ادامه می‌دهد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: : مگر همین آمریکا و انگلیس و همپیمانان منطقه‌ای آنها نبودند که با حمایت از گروه تروریستی و تکفیری به نام "داعش"، مردم مسلمان سنی و شیعه عراق را به خاک و خون کشیدند و هزاران نفر را به صورت وحشیانه سر بریدند.
 
اسماعیلی اظهار داشت: امروز ملت‌های منطقه بخوبی می‌دانند که هدف آمریکا و انگلیس در منطقه تقویت رژیم صیهونیستی و تأمین امنیت این رژیم نامشروع است و ایجاد گروه‌های تروریستی و تکفیری و حمایت تمام قد از آنها صرفا به خاطر اختلاف‌افکنی در جهان اسلام و درگیر کردن ملت‌های مسلمان با یکدیگر است تا از این طریق بتواند حاشیه امنی برای رژیم اشغالگر قدس ایجاد کند.
 
وی ادامه داد: اکنون درخواست جدی مسلمان منطقه این است که که آمریکا و انگلیس سایه نامبارکشان را از سر مردم منطقه کوتاه و گورشان را گم کنند، که در این صورت مردم قادرند امنیت خود را تأمین و ریشه تروریسم را بخشکانند.
 
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم زنجان منتظاند در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های شرکت پتروشیمی زنجان که بیش از 96 هزار نفر در آن سهام دارند، از بلاتکلیفی خارج شود.

اسماعیلی تاکید کرد: آغوش نظام جمهوری اسلامی همیشه برای توابین باز بوده و هست، اما متأسفانه فتنه‌گران به ویژه سران فتنه در سال 88 سبب شدند به قرآن، مساجد، حسینیه‌ها و عاشورای امام حسین(ع) و حضرت امام و از همه مقدسات مردم اهانت شود ، آیا این توبه کردند. در کجا این توبه صورت گرفته که ملت از آن بی‌خبر است؟ مگر همین فتنه‌گران و سران آنها نبودند که نظام را تا لبه پرتگاه پیش بردند و خیانتی را مرتکب شدند که در طول 35 سال پس از انقلاب بی‌سابقه است و اینها امروز به جای توبه از ملت و نظام طلبکارند.
 
وی تاکید کرد: فتنه‌گران باید بدانند تا زمانی که توبه واقعی صورت نگیرد و به صورت رسمی از نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی عذرخواهی نکنند، در هیچ مسئولیتی به کار گرفته نمی‌شوند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نطق ، صحن ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار