دل پیشه از ورود رئیس دانشگاه علوم پزشکی کشور عراق به منظور مذاکره جهت امضای مهمترین تفاهم نامه همکاری بین این دو دانشگاه خبر داد.

 دکتر علی دل پیشه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: برای نخستین بار و به دعوت استانداری استان ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام، استاندارد کشور عراق و رئیس دانشگاه علوم پزشکی این کشور به همراه هیئت همراه صبح امروز جهت مذاکره برای امضای مهمترین تفاهم نامه همکاری بین 2 دانشگاه علوم پزشکی ایلام و عراق وارد ایران شدند.

وی در خصوص مهمترین محورهای گفتگو در این مذاکره تاکید کرد: در حال حاضر تبادل استاد و دانشجو، توریسم درمانی و اعزام تیم پزشکی از اساتید برجسته دانشگاهی در رشته های مختلف علوم پزشکی از استان ایلام به کشور عراق، جهت تدریس به پزشکان عمومی آن کشور از مهمترین اولویت این مذاکرات در راستای تفاهم برای همکاری گسترده، کم سابقه و تنگاتنگ بین دو دانشگاه علوم پزشکی است.

دل پیشه گفت: در حال حاضر تدریس در مقطع M.P.H برای پزشکان عمومی کشور عراق توسط متخصصین و اساتید علوم پزشکی اعزامی از ایران، از مهمترین بخشهای این مذاکره است که در صورت امضای تفاهم نامه همکاری به طور دقیق تعداد تیم‌های اعزامی، کلیات آن و همچنین زمان اجرایی شدن رسمی این تفاهم نامه، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار