یکی از وکلای شاکی در پرونده بنزین‌های آلوده گفت: طرف دعوا هنوز در دادسرا حضور پیدا نکرده و طی مکاتبه‌ای با هیئت رئیسه مجلس منتظریم تا ابلاغ حضور، به وی ارسال شود.

«مصطفی ترک همدانی» یکی از وکلای شاکی در پرونده بنزین‌های آلوده، در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بنزین‌های آلوده اظهار داشت: طرف دعوا «وزیر نفت سابق» هنوز در دادسرا حضور پیدا نکرده است.
 
وی ادامه داد: طی مکاتبه‌ای با هیئت رئیسه مجلس، از آنها تقاضا کردیم که وزیر نفت سابق از سوی مجلس احضار شود و منتظریم تا ابلاغ حضور، به وی ارسال شود.
 
این وکیل شاکی در پرونده بنزین‌های آلوده در پایان گفت: دادسرای تهران درباره پرونده‌های زیست‌محیطی و پرونده‌هایی که با سلامت مردم در ارتباط است، از جمله مسئله بنزین‌های آلوده و پارازیت‌ها در استعلامات از مراجع ذی‌ربط حساسیت زیادی به خرج داده است.
 
گفتنی است؛ چندی قبل سه وکیل دادگستری با مراجعه به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت با طرح شکایتی مدعی شده بودند تولید بنزین‌های آلوده در سال‌های گذشته باعث خسارات جانی و مالی زیادی برای شهروندان شده بود و علیه وزیر نفت سابق شکایتی را مطرح کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار