دوماهنامه تخصصی "طره" با تاکيد بر قدمت ديرينه اين کالا و سهم عمده و قابل توجه آن در اقتصاد و صادرات غير نفتی و همچنين توجه خاص آن به جنبه های فرهنگی هنری اين کالا منتشر می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ شماره جدید دوماهنامه اطلاع رسانی، آموزشی و تحليلی فرش دستباف ايران با نام "طره" و با پرونده ویژه "فرش و موسیقی" منتشر شماره های 5 و 6 نشريه "طره" داراي گفت و گوهايي با سیما بینا با عنوان روی فرش ابریشم نمی نشینم!"، حسام الدین سراج با عنوان "غبار ره بنشان تا نظر توانی کرد"، دکتر محمد سریر با عنوان "به دنبال فصل مشترک" و داریوش پیرنیاکان با عنوان "از تار موسیقی تا پود فرش" و یادداشت هایی از بیژن بیژنی و امین الله رشیدی است.
 
همچنين مقالاتي مانند "ریاضیات قالی های شرقی" و "آمریکا؛ بزرگترین واردکننده فرش دستباف" از دیگر مطالب پنجمین و ششمین "طره" است.


 
دوماهنامه تخصصی "طره" با تاکيد بر قدمت ديرينه اين کالا و سهم عمده و قابل توجه آن در اقتصاد و صادرات غير نفتی و همچنين توجه خاص آن به جنبه های فرهنگی هنری اين کالا منتشر می شود و بررسی آخرين رخدادهای حوزه فرش دستباف، معرفی، نقد و بررسی تشکل ها، کتاب ها، پايان نامه ها و پايگاه های اينترنتی مرتبط با فرش دستباف، نگاه تاريخی به اين هنر- صنعت، تحليل های بازار و اقتصاد فرش دستباف از جمله مطالب مورد توجه در "طره" است.
 
شماره اخیر "طره" همزمان با بیستمین نمایشگاه مطبوعات در 172 صفحه رنگی و به بهای 14 هزار تومان در نمایندگی های این نشریه عرضه می شود و پایگاه اینترنتی آن به نشانی www.torreh.net نیز در دسترس علاقه مندان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرش ، موسیقی ، دوماهنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار