فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‮‌گذرد دشمن نتیجه کم‌تری می‮‌گیرد، گفت: قدرت‌های ناشی از اصالت انقلاب دشمن را فلج کرده است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی؛ سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته در نشست صمیمی با دانشجویان استان گلستان، با بیان اینکه عمر 35 ساله انقلاب اسلامی همواره با فراز و نشیب همراه بوده است، گفت: خوی استکباری دشمن هر چه گذشت در ابعاد مختلف بروز پیدا کرد و حتی یک لحظه هم تعطیل نشد؛ اما همواره نتایج کمتری برای آنان در پی داشت و در مقابل روند دائمی سیر قدرت جبهه حق روز به روز افزایش پیدا کرد.
 
وی با این مضمون که انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی قدم برداشته است، گفت: اگر یک روز دشمن ایادی خود را به داخل مرزهای کشور گسیل می‌کرد و با حماقت‌هایی نظیر کودتا و جنگ سخت تحمیلی در پی از بین بردن انقلاب اسلامی بود امروز به برکت خون شهیدان و پاسداری پاسداران این انقلاب به بیروز از مرزها گسترش پیدا کرده است و دشمن است که باید مراقب خود باشد.
 
سردار فدوی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز توسعه وضعیت داده است و دشمن حتی در مناطقی که آن را خانه خود فرض می‌کند نیز ناچار به دفاع است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین راستا تصریح کرد: اگر در اوایل دشمن به عنوان مهاجم و اقدام کننده‌ ابتدا به ساکن به شمار می‌رفت حال سال‌هاست در پی قدرت انقلاب اسلامی موضع منفعلانه و ضعیف به خود گرفته است و این‌ها دست نیافتنی بود مگر بر مبنای گفتمان امام راحل و همدلی و هم زبانی و هم عملی امت اسلامی و همچنین باور به وعده‌ی الهی که که وعده‌ی پیروزی جبهه‌ی حق را صادر کرد.
 
فدوی با اشاره به اساس قدرت انقلاب اسلامی که برگرفته از باور به خداوند منان و گفتمان بر حق امام و اصل ولایت فقیه و رهوری امت اسلامی است، اذعان داشت: اگر روزی تصور دشمن بر اساس محاسبات نظامی بر این بود که می‌تواند بر ما به راحتی پیروز شود امروز این محاسبات به لحاظ قدرت‌های ناشی از اصالت انقلاب اسلامی اشتباه درآمد و دشمن را فلج کرده است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت اساسی دشمنی استکبار با کشور را وجود در منطقه خلیج فارس خواند و تصریح کرد: خلیج فارس به دلیل قرار داشتن مرکزیت انقلاب اسلامی در خلیج فارس از جهت هم‌جواری از شمال با مرزهای ایران اسلامی و همچنین به دلیلی وجود منابع انرژی برای دشمن مهم تلقی می‌شود.
 
فدوی تصریح کرد: در آینده ادامه حیات مادی و اقتصادی دنیا منوط به خلیج فارس خواهد شد؛ چرا که ذخیره اصلی انرژی دنیا در این منطقه قرار دارد به شکلی که هر چه می‌گذرد از منابع انرژی پراکنده در دیگر نقاط جهان کاسته می‌شود ولی میزان انرژی خلیج فارس رو به افزایش است از این رو نقش این منطقه استراتژیک نقش روز به روز فزاینده‌ای در ادامه حیات انقلاب اسلامی بازی می‌کند.
 
وی اظهار داشت: در سال 1367 روزی 9 بشکه نفت از تنگه هرمز خارج می‌شد در حال حاضر این میزان به 20 بشکه افزایش یافته و پیش بینی‌ها حاکی از این که شش سال دیگر روزی 40 بشکه نفت از این مکان خارج شود این روند نشان می‌دهد روزی می‌رسد که جز خلیج فارس مکانی برای تأمین انرژی نفت وجود نخواهد داشت؛ از همین رو توان نیروی دریایی انقلاب اسلامی به تناسب این وضعیت استراتژیک رو به افزایش است که نتایج بدست آمده در دهه‌های اخیر در شکستن ابهت نظامی استکبار در این مطقه توسط نیروهای دریایی انقلاب اسلامی گواه این مطلب است.
 
 لازم به ذکر است، این برنامه توسط بسیج دانشجویی استان گلستان تدارک دیده شده بود که به میزبانی دانشگاه جامع گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار