دستور نتانیاهو برای تخریب خانه افرادی که با سلاح سرد به صهیونیست ها حمله کردند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده است که خانه افرادیکه با سلاح سرد به صهیونیست‌ها حمله کردند، سریعا تخریب گردد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، درپی حملات فلسطینی‌ها با چاقو به صهیونیست‌ها، روزنامه یدیعوت احارونوت اعلام کرد که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده است که خانه افرادی که اقدام به این حملات کرده اند سریعا تخریب گردد.

روزنامه یدیعوت احارونوت به نقل از دفتر نتانیاهو اعلام کرد که نتانیاهو اقدام به تشکیل نشستی امنیتی با مشارکت مقامات قانونی داده است و در این جلسه دستور داده است تا خانه افرادی که به گفته وی تروریست هستند تخریب گردد.

همچنین الجزیره به نقل از یک منبع پزشکی اعلام کرد که سرباز صهیونیستی که روز گذشت با چاقو در تل آویو مورد حمله قرار گرفت در اثر جراحت های وارده شب گذشته کشته شد.

همچنین شایان ذکر است که در عملیات دیگری که روز گذشته در شهرک "الون شفوت" در غوش عتصیون در جنوب کرانه باختری به انجام رسید، در حمله یک جوان فلسطینی با چاقو، یک شهرک نشین کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

الجزیره به نقل از  خبرنگار خود گزارش داد که در این عملیات، یک حوان فلسطینی از خودروی خود پیاده شد و اقدام به حمله با چاقو به گروهی از شهرک نشینان در ورودی شهرک ألون شفوت در جنوب کرانه باختری کرد.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که پس از این کار، یکی از نگهبانان شهرک اقدام به تیراندازی به این جوان کرد که در اثر آن وی به شهادت رسید.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از این واقعه اعلام کرد که این شهید که طبق اعلام منابع فلسطینی "ماهر الهشلمون" نام داشت اسیر آزاد شده این گروه است.

جنبش جهاد اسلامی با تبریک این عملیات، این عملیات و عملیات حمله به سرباز اسرائیلی در تلو آویو را واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و نیز کشتن خیر الدین حمدان جوان فلسینی در شهر کفرکنا در فلسطین اشغالی اعلام کرد.

الجزیره همچنین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به بستن منطقه ای که شهرک ألون شفوت" در آن قرار دارد کردند و با ورود تجهیزات امنیتی شروع به جستجوی خودرویی که فرد مهاجم از آن پیاده شده بود نمودند تا در صورتی که این فرد همدستانی داشته آنها را بیابند؛ همچنانکه نیروهای اسرائیلی خانه فرد حمله کننده را نیز محاصره کردند.

گفتنی است، این عملیات در همان منطقه ای به انجام رسیده است که در ماه ژوئن گذشته، 3 شهرک نشنین در آن ربوده شدند و پس از آن جسد آنها کشته شده در نزدیکی یکی از روستاهای نزدیک به شهر الخلیل پیدا گردید.

همچنین شبکه اسکای نیوز عربی نیز گزارش داد که در پی حملات روز گذشته فلسطینی‌ها، ارتش اسرائیل شب گذشته حالت آماده باش اعلام کرد.

این شبکه اعلام کرد که در پی کشف یک حفره در دیوار شهرک "کوخاف یعقوب" در مرکز کرانه باختری و احتمال ورود فلسطینی ها به این شهرک، ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان این شهرک خواست تا در خانه های خود باقی بمانند و بیرون نیایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار