کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بدون شک با توجه به مشکلات دو تیم پرطرفدار پایتخت، این بازی حتی در یک محله یا زمین خاکی برگزار شود هم دارای جذابیت است.

سیروس دین محمدی، کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص لیست انتخابی« کارلوس کی روش» به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من اگر در یک نگاه کلی فهرست تیم ملی را ببینیم مشاهده می‌کنیم که همه نفرات حضور دارند و این نکته می‌تواند تیم ما را در مسابقات جام ملت‌ها موفق گرداند.

وی در ادامه افزود: من معتقدم کی روش باید به لیگ نگاه ویژه‌ای داشته باشد زیرا این بازیکنان می‌توانند در آینده نزدیک به تیم ملی بسیار کمک کنند.

دین محمدی ادامه داد: بازیکنان با استمرار زیادی در لیگ ما حاضر هستند و انگیزه بسیار فراوانی دارند که به بهترین شیوه ممکن بازی کنند و اگر از اینها که سرمایه‌های ورزش فوتبال هستند استفاده‌ای نشود نمی‌توان آینده خوبی متصور شد.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: من احساس می‌کنم که نفرات انتخابی جام جهانی با نفرات انتخابی هم اکنون تفاوت خاصی نکرده است به نظر من باید نسل جدید وارد تیم ملی شوند و یک باخت جدید در تیم ملی ایجاد شود کی روش می‌توانست در کنار این بازیکنان 7-8 بازیکن جوان را دعوت می‌کرد. این شیوه انتخاب کی روش نشان می‌دهد که دست به ترکیب جام جهانی نزده است و به احتمال قوی خواهان گرفتن نتیجه است با جوان‌ها مقابل کره جنوبی بازی کنیم.

وی در ادامه با تشریح حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان اذعان کرد: به نظر من انتخاب کره جنوبی مناسب است ولی اگر قرار است با ترکیب جام جهانی در مقابل این تیم ظاهر شویم فایده‌ای ندارد ولی اگر با جوانان مقابل کره به میدان رفتیم باخت هم به این تیم اشکالی به کار کی روش وارد نمی‌کند.

دین محمدی بیان کرد: من معتقدم کره حریف مناسب و سرعتی است و به نظر من تیم ملی با جوان‌هایش به مصاف این تیم برود بهتر است.

کاشانی بهترین انتخاب‌ها را برای امیدها در نظر می‌گیرد

کارشناس فوتبال کشورمان با پرداختن به وضعیت تیم ملی امید عنوان کرد: به نظر من کاشانی مدیر خوبی است و بهترین انتخاب‌ها را برای هدایت تیم ملی امید در نظر می‌گیرد.

وی اضافه کرد: من امیدوارم هر کسی که تیم ملی امید را هدایت و رهبری می‌کند دلسوزانه کار کند و به نفع تیم ملی پیش برود زیرا اساس و پایه تیم ملی امیدها هستند.

استقلال 7 ، 8 بازیکن مصدوم دارد

دین محمدی پس با پرداختن به وضعیت فنی استقلال و مساوی‌های پشت سر هم این تیم گفت: البته می‌دانم که استقلال شرایط سخت خود را می‌گذراند زیرا این تیم با 7-8 بازیکن مصدوم روانه مسابقات شده و دیگر فرصت برای سرمربی این تیم وجود ندارد که در این شرایط به فکر بازیکن دیگری باشد و دلیل افت این تیم نداشتن ابزار کافی است و برخی بازیکنان دیگر این تیم روی فرم نبودند و شاید این دلیل اصلی مساوی‌های پی در پی استقلال باشد.

پرسپولیس هم دست کمی از استقلال ندارد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص پرسپولیس هم اظهار داشت: البته باید گفت شرایط پرسپولیس چندان خوب نیست پرسپولیس با تغییراتی که داشته عملا تغییر خاصی نکرده است و باید بگویم این تیم دست کسی از استقلال ندارد و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی در خصوص کیفیت بازی دربی هم تصریح کرد: امیدوارم کیفیت دربی خوب باشد باید عنوان کنم اگر این دو تیم در زمین خاکی یا یک کوچه هم بازی کند جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت خلاصه باید گفت بازی این دو تیم می‌تواند بسیار جذاب باشد.

دین محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم که فوتبال ما چه در سطح ملی و چه در لیگ و باشگاهی همواره بتواند مسیر موفقیت را طی کند و شاهد موفقیت‌های روز افزون فوتبال در همه سطوح باشیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: دین محمدی ، سرخابی ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار