معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت:‌تقویت هر چه بیشتر رسانه‌های محلی و منطقه‌ای در سطح استان تهران به طور جدی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی خیلدار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نشست تخصصی اصحاب رسانه فعال در شهرستان شهریار که در محل نمایشگاه خبرگزاری‌ها و مطبوعات تهران، واقع در مصلی برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: به فضل الهی در عرصه فرهنگ و هنر و در ابعاد از ظرفیت‌های قابل توجهی برخورداریم وامیدواریم از فضای مثبت و سازنده بوجود آمده در  جهت تقویت توانمند سازی موجود و رفع و دفع مشکلات به شیوه‌ای موثر و مسئولانه‌ و مطلوب بهره مند شویم.
 
وی در ادامه با اشاره به مخاطره آمیز بودن حرفه خبرنگاری تصریح کرد: تقویت رسانه‌های محلی و منطقه‌ای به طور جدی در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد و امیدواریم با همدلی و تلاش مستر فعالان عرصه فرهنگی و دستگاه‌های ذیربط، روند ارتقا و توسعه فرهنگی بیش از پیش تسریع شود.
 
گفتنی است در پایان این نشست، خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در شهرستان شهریار به همراه علی اکبر سلیمانی ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار به بحث و تبادل نظر در خصوص برخی از مسائل موجود در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگی در شهرستان شهریار پرداختند.
 
در ادامه این مراسم، علی اکبر سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار با اشاره به توانمندی‌های بالقوه شهرستان مذکور در عرصه فرهنگی، تصریح کرد: امید است برگزاری چنین نشست و نمایشگاه‌های زمینه ساز کسب تجربیات هر چه بیشتر و تبادل نظر و انتقال نظریات و تجربیات فعالان عرصه فرهنگی و رفع و دفع مشکلات موجود مثمر ثمر واقع شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تقویت ، رسانه ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار