شایسته با بیان اینکه انتخابات در کمال صحت و سلامتی برگزار شد پس از انتخابش برای 4 سال بعدی ریاست ، برنامه ریزی برای سطوح پایه و تداوم برنامه های استعدادیابی را از عمده اقدامت خود اعلام کرد .

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان،  مجید شایسته گفت: عمده کار من در 4 سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون تنیس، توجه به ورزش پایه، استعدادیابی و توجه به اخلاق است.  وی با مورد توجه قرار دادن تشکیل  تیم تنیس زیر 10 سال  اظهار داشت : این اقدام به معنای این است که کار  استعدادیابی‌ به خوبی انجام شده و برنامه های ما اثر بخش بوده است .
 رییس فدراسیون تنیس تاکید کرد: تشکیل  تیم‌های رده‌های مختلف انگیزه تلاش بیشتر را در بین ورزشکاران این رده سنی ایجاد می کند .
 مجید شایسته بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون تنیس گفت: یکی از نقاط ضعف من عدم حضور جدی در هیأت‌ها بود که در 4 سال دوم همکاری‌ام را با رؤسای هیأت‌ها بیشتر می‌کنم. با توجه جدی‌تر به هیأت‌های استانی، آینده خوبی در انتظار تنیس است.
رییس فدراسیون تنیس  در پاسخ به این سؤال که شما با اختلاف دو رای برنده انتخابات شدید، اظهار داشت: در این مورد هیچ نظری ندارم این امر نشان دهنده این است که انتخابات در کمال بی‌طرفی برگزار شد.
وی ادامه داد: تعداد آرای جمشیدی در دور اول بیشتر بود. خوشحالم از اینکه رئیس و نائب‌رئیس فدراسیون در کنار رفاقت رقابت هم کردند. این رقابت شدید به دور دوم کشیده شد اما من خودم را پیروز انتخابات نمی‌دانم.
 رئیس فدراسیون تنیس تاکید کرد: باید یادبگیریم در کنارهم وحدت داشته باشیم چرا که براین باورم در سایه همدلی ،  صبر و تحمل  به سمت رشد و پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار