جوان فلسطینی یک سرباز صهیونیست را در مترو تل‌آویو زخمی کرد+ تصاویر

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد جوانی فلسطینی یک سرباز اسرائیلی را بوسیله سلاح سرد در ایستگاه قطار شهری تل‌آویو زخمی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد یک جوان فلسطینی، سربازی اسرائیلی را بوسیله سلاح سرد در ایستگاه قطار شهری تل‌آویو زخمی کرد.

حال سرباز اسرائیلی وخیم اعلام شده است.

پایگاه الکترونیکی روزنامه یدیعوت آحارانوت هم گزارش داد در جریان حمله یک جوان فلسطینی چند نفر در ایستگاه قطار شهری تل‌آویو زخمی شدند.

درعین حال شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد:" به نظر می‌رسد در پس حمله به جوان صهیونیست گروه حماس بوده باشد".

جوان فلسطینی بازداشت شده است. 

از سوی دیگر پایگاه خبری الرساله نت در خبری فوری دیگری از پرتاب کوکتل مولوتف به سوی خودروی شهرک نشینان در منطقه "بنیامین" در بیت المقدس خبر داد. 

همچنین پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داده است که منابع صهیونیستی بعد ازظهر امروز دوشنبه جزئیاتی را درباره عملیات حمله جوان فلسطینی با سلاح سرد به یک سرباز اسرائیلی منتشر کرده اند. طبق اعلام این رسانه ها، فردی که اقدام به انجام این عملیات کرده است جوانی به نام "نورالدین ابوحوشیه"، 18 ساله از ارودگاه نظامی نابلس بوده است.

فلسطین الیوم همچنین اعلام کرد که خبرنگار رادیو بیت المقدس اعلام کرده که طبق گزارش پلیس رژیم صهیونیستی، این جوان قصد داشته تا این سرباز اسرائیلی را به قتل برساند و با بدست آوردن سلاح وی عملیات خود را با تیراندازی به سربازان اسرائیلی تکمیل کند که ناگهان عابران اسرائیلی با دخالت، مانع انجام این کار توسط وی می‌شوند.

این پایگاه همچنین اعلام کرده است که طبق ادعای منابع خبری صهیونیستی، این جوان فلسطینی اقدام به وارد آوردن ضربات چاقو به تمامی بدن این سرباز اسرائیلی کرده است که سبب شده است تا وی در وضعیت خطرناکی قرار گیرد و انتظار می‌رود تا چند ساعت آینده خبر مرگ وی اعلام گردد.











انتهای پیام//

برچسب ها: سرباز ، صهیونیستی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
تا سال ۹۷ شاهد نابودی اسراییل باشید.بفضل الله.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
دمش گرم این جوان فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
خداییش دل شیر میخواد اونجا اینکار را کردن
آخرین اخبار