جنایات داعش علیه "بونمر"، آغازی برای نابودی این گروه تروریستی

اقدامات جنایتکارانه داعش علیه قبیله بونمر و قبیله الجبور، آغازی برای نابودی آن در این مناطق می باشد؛ چرا که شعله های آتش انقلاب علیه داعش، جهت آزاد سازی تمام مناطق عراق، از طریق همبستگی میان فرزندان عشایر و نیروهای امنیتی و همکاری جهت نابودی این گروه جنایتکار، زبانه کشیده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی عراق"؛ جنایاتی که گروه تروریستی داعش در مناطق تحت اشغال خود، به ویژه علیه فرزندان قبیله بونمر در استان الانبار مرتکب می‌شود، دلیل قاطعی است بر اینکه گروه تروریستی داعش، تمام اقشار و عناصر تشکیل دهنده جامعه عراق را بدون استثناء هدف قرار داده است و از دروغ‌های بزرگ این گروه تروریستی که با استفاده از آن و تحت بهانه حمایت از اهل سنت، وارد عراق شده است، پرده برمی‌دارد.

این جنایت ها، تلاش نا امیدانه ای است که داعش جهت ایجاد رعب و وحشت در میان مردم عراق، پس از شکست های سنگینی که در مناطق مختلف عراق متحمل شد، انجام می دهد و می خواهد از این طریق، این شکست ها را با ریختن خون بی گناهان جبران کند؛ از این رو، ما باور داریم که این اقدامات داعش، آغاز برای نابودی آن در این مناطق باشد؛ چرا که عشایر عراق، به زندگی ذلیلانه، تن در نخواهند داد، و شعله های آتش انقلاب علیه داعش، جهت آزاد سازی تمام مناطق عراق، از طریق همبستگی میان فرزندان عشایر و نیروهای امنیتی و همکاری جهت نابدی این گروه های جنایتکار، زبانه کشیده است.

آری، جنایات وحشیانه این گروه تروریستی علیه شهروندان عراقی در شهرهای تحت اشغال خود، در اقناع این شهروندان در خصوص عدم امکان زندگی در سایه ی وجود داعش و فقدان دولت و موسسات رفاهی، اینگونه نقش داشته است و قطعا، سیاست تهدید و اعدام و جنایت های مختلف، نمی تواند جایگزین دولت موسساتی و مدرنی که ملت عراق از مدت ها پیش آرزوی آن را دارند، باشد.

فرزندان قبیله بونمر و پیش از آن، قبیله الجبور، قربانیان بزرگی بوده اند که در آگاهی بخشی و هوشیاری بسیاری از افرادی که با داعش همدستی کرده و در پی فریبکاری داعش، علیه هموطنان خود به این گروه تروریستی پیوستند، سهم بسزایی داشتند.

شکایت و واکنش شهروندان موجود در مناطق تحت اشغال، در مقابل این سیاست های جنایتکارانه ی داعش، روبه فزونی گذاشته و این تروریسم افراطگرا، برخی پناهگاه های اجتماعی خود را از دست داده است؛ به نحوی که واکنش‌ها علیه آن افزایش یافته و شهروندان این شهرها گروه گروه، به نیروهای امنیتی می پیوندند.

از طرفی دیگر، ارتش و بسیج مردمی نیز، پیروزی های گسترده ای در مناطق مختلف کشور کسب می کنند و نیروهای بین المللی هم، حملاتی را علیه آنان انجام می دهد؛ تمامی این عوامل دست به دست هم داده تا گروه های تروریستی، احساس ناکامی و شکست نمایند و گروه گروه پا به فرار بگذارند.

امروز، دولت باید در کنار عشایر اصیل که تصمیم به مبارزه علیه داعش و کمک بدان را گرفته اند، بایستد و مهم تر از این، باید زمینه را برای ادغام تمام عناصر تشکیل دهنده جامعه عراق و ایجاد همبستگی میان اقشار مختلف آن، علیه داعش، فراهم اورد تا صفحه جدیدی از پیروزی های خود در مقابل با گروه های تروریستی را ورق بزنیم.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار