فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اظهارات دشمنان مبنی بر اینکه باید راجع به موشک‌های بالستیک ایران مذاکره کرد، گفت: اگر می‌توانستند جلوی آن را می‌گرفتند نه اینکه از مذاکره حرف بزنند، همین که دشمنان خفه شده‌اند و در برابر ایران نمی‌توانند هیچ غلطی کنند نشان از توانایی بالای ما دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم سومین سالگرد شهدای اقتدار موشکی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید تهرانی‌مقدم و یارانش کار بزرگی انجام دادند و اگر در منطقه متلاطم غرب آسیا امنیت داریم به واسطه رشادت‌های این شهدای بزرگوار است.   
 
وی افزود: شهید تهرانی‌مقدم کارهای بسیار بزرگی را انجام داد که پرورش نیروهایی همچون خودش و افرادی که مسیر این شهید بزرگوار را پیگیری می‌کنند، از جمله آن کارهاست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: با تلاش‌های شهید تهرانی‌مقدم و یاران باوفایش از ایده تا محصول موشکی در کشور بومی شده و این امکان در اختیار محرومین جهان قرار گرفته و استفاده می‌کنند.
 
سردار حاجی‌زاده با برشمردن خصوصیات اخلاقی شهید تهرانی‌مقدم تأکید کرد: ایشان مدیری صادق و بسیار دیندار و ولایتمدار بودند.   
 
وی با اشاره به رونمایی از پهپاد RQ۱۷۰ ایرانی اظهار داشت: در اردیبهشت‌ماه امسال این پهپاد در محضر مقام معظم رهبری رونمایی شد و نمایش آن در نیمه دوم سال اتفاق خواهد افتاد و جزئیات آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.   
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به استیصال دشمنان و شکست توطئه‌ آن‌ها گفت: دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و امروزه که حرف از مذاکره در مورد موشک‌های بالستیک ایران می‌زنند نشانه توان بالای ما است، زیرا اگر می‌توانستند جلوی آن را می‌گرفتند و حتماً این کار را انجام می‌دادند، نه اینکه از مذاکره حرف بزنند، لذا نمی‌توانند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به تهدیدات دشمنان افزود: همین که دشمنان خفه شده‌اند و در برابر ایران نمی‌توانند هیچ غلطی کنند نشان می‌دهد ما توان خوبی داریم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: ما درباره توانمندی موشکی خودمان مذاکره نمی‌کنیم زیرا این دستاوردها برای ایجاد امنیت و آرامش است.

انتهای پیام/


برچسب ها: سردار ، سپاه ، هوا ، فضا ، دفاعی ، امنیتی ، پهپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار