لوک شاو ستاره تیم یونایتد به دلیل پنج دقیقه تاخیر توسط مقامات امنیتی توقیف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از دیلی میل لوک شاو بازیکن 19 ساله منچستر یونایتد در دیدار روز شنبه مقابل کریستال پالاس عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشت و حتی از سوی هواداران یونایتد به عنوان بهترین بازیکن تیم انتخاب شد.

به همین دلیل مسئولان برنامه تلویزیونی ایکس فکتور ( x Factor) از او برای حضور در برنامه زنده تلویزیونی دعوت کردند. لوک شاو برای حضور در این برنامه به ومبلی سفر کرد اما 5 دقیقه دیرتر از موعد به استودیو رسید و همین موضوع باعث شد نیروهای امنیتی وی را متوقف کرده و به شاو اجازه ورود ندهند. 5 دقیقه تاخیر موجب شد لوک به طور کامل حضور در برنامه زنده تلویزیونی را از دست بدهد.

** انتقادات من را قویتر می‌کنند

مدافع جوان یونایتد در هر 4 بازی که برای این تیم انجام داد خیلی خوب توانست از عهده مسئولیت خود برآمده و نشان داد ارزش دریافت 27 میلیون پوند برای انتقال به اولدترافورد را داشت.

شاو در مورد انتقادات گفت: خیلی به حرف‌هایی که می‌شنوم اهمیت نمی‌دهم بلکه تلاش می‌کنم نقاط منفی خود را بهبود بخشم.

با اطمینان می‌گویم انتقاد‌ها من را قوی‌تر می‌کنند. شنیدن آنکه هر شخص غیر متخصصی راجع به من در مطبوعات سخن می گوید باعث می‌شود سختر‌تر تلاش کنم و به آنان ثابت کنم دچار اشتباه بزرگی شده‌اند.

لازم به ذکر است، منچستر یونایتد پس از انجام 11 بازی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفته و با چلسی صدرنشین 13 امتیاز فاصله دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حضور ، برنامه ، انتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار