رئیس سازمان نظام پزشکی کاشان گفت: سازمان نظام پزشکی تمام تلاش خود را در راستای ارتقای سلامت به کار می گیرد.

احمد یگانه مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت در راستای ایجاد عدالت در سلامت برای مردم آغاز شده و این سازمان از تمام ظرفیت های خود در این راستا استفاده می کند.

دکتر یگانه مقدم، با اشاره به اطلاع رسانی آیین نامه اجرایی بسته نظارتی اجرای کتاب تعرفه خدمات سلامت طی چند جلسه به پزشکان تصریح کرد: با توجه به اصلاح تعرفه ی برخی از رشته های تخصصی در کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت ولی هنوز این کتاب نیاز به بازنگری دارد.

وی تاکید کرد: گروه های تخصصی نظرات و پیشنهادات خود را جمع بندی کنند تا کمیته تصمیم گیرنده وزارت متبوع در ویرایش بعدی آنها را در نظر بگیرد.

وی، با بیان اینکه مردم می توانند شکایات خود را در خصوص زیرمیزی از طریق سامانه 1690 اعلام کنند، تصریح کرد: شکایات پس از دریافت از طریق این سامانه بررسی و مستندات به کمیته تعزیرات (در خصوص کارکنان دانشگاه مراتب به دانشگاه علوم پزشکی) گزارش می گردد و تا نهایی شدن و حصول نتیجه، شکایت پیگیری می شود.

دکتر یگانه مقدم اذعان داشت: اجرای کامل ین مرحله طرح نیازمند حمایت سیستم دولتی از پزشکان و تعامل متقابل میان آنان، همکاری سازمان های بیمه ای و پرداخت به موقع دستمزد پزشکان است.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، سازمان ، نظام ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.