آندرانیک تیموریان هافبک تیم فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی در حال حاضر بازیکنانی دارد که آینده فوتبال کشورمحسوب می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  بازیکن تیم ملی قبل از تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی گفت: در وهله اول بسیار خوشحال هستم که دوباره تمرینات تیم ملی آغاز شد و با صلاحدید کادر فنی بازیکنان به اردو دعوت شده‌اند.

وی در ادامه افزود: بعد از مدت‌ها می‌خواهیم با کره‌جنوبی در دیداری دوستانه بازی کنیم که به تیم ما کمک خواهد کرد. امیدوارم در فاصله 7، 8 روزی که تا این بازی تدارکاتی مانده به شرایط آرمانی برسیم و بازی قابل قبولی را انجام دهیم.

تیموریان در خصوص دیدار تدارکاتی برابر کره جنوبی هم گفت: دیدارهای ایران با این تیم همیشه حساس بوده و امیدوارم بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم تا در جام ملت‌های آسیا بازی‌های قابل قبولی را ارایه کنیم. تیم‌های دیگر در تمام تاریخ‌های فیفا بازی‌های خود را هماهنگ کرده‌اند یا درگیری بازی‌های مقدماتی یورو و جام ملت‌ها هستند. آنها منتظر ما نمی‌مانند که بازی‌های تدارکاتی‌شان را هماهنگ کنند اما با این حال امیدوارم قبل از بازی با فلسطین و اعزام به استرالیا بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه خودش با این قضیه مشکلی دارد یا نه، اظهار داشت: بازی‌های دوستانه تیم ملی همیشه کم بوده است. خودم مشکلی در تیم ملی ندارم و فکر نمی‌کنم سایر تیم هم مشکل خاصی داشته باشند.

هافبک تیم ملی در پایان گفت: تیم ملی کاملا جوان شده و این بازیکنان جوانی که به تیم ملی آمده‌اند عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. این‌ها سرمایه‌های ملی هستند و آینده فوتبال ایران خواهند بود. تا الان که عالی کار کرده‌اند و امیدوارم در آینده بهتر از این باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار