رئيس پليس آگاهي استان زنجان از کشف 10 فقره سرقت احشام به ارزش تقريبي دو ميليارد و 300 ميليون ريال با دستگيري چهار سارق خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ و به نقل از روابط عمومی ؛رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهاي سطح استان شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت .

سرهنگ رحمتي افزود : ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و کسب خبري مبني بر اينکه سارقان با شيوه و شگرد خاصي از قبيل مسموم كردن سگ هاي نگهبان اقدام به سرقت مي كنند،پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

وي ادامه داد : با سرنخ هاي به دست آمده ، تحقيقات نامحسوس و تعاملات صورت گرفته با ماموران پليس آگاهي استان هاي همجوار متهم به نام "ص-ه" شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي استان اضافه کرد : متهم كه ابتدا منكر هرگونه سرقت بود در مواجهه حضوري با ادله و مستندات علمي لب به اعتراف گشود و به 10 فقره سرقت احشام از روستاهاي استان با همدستي سه نفر ديگر اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ارزش تقريبي احشام سرقت شده توسط سارقان دو ميليارد و 300 ميليون ريال است تصريح كرد: همدستان متهم نيز با همكاري وي شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه دستگير شدند.

سرهنگ رحمتي با بيان اينكه سهل انگاري مالكان احشام باعث وقوع اين سرقت ها شده است خاطر نشان كرد: نداشتن نگهبان ، دوري محل سكونت با محل نگهداري احشام و عدم روشنايي كافي محل نگهداري احشام از جمله دلايل اصلي وقوع اين سرقت ها بوده است.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: کشف ، سرقت ، احشام ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.