دبير اجرايي جشنواره استاني "رسانه ، نظم و امنيت عمومي" با اشاره به برگزاري اين جشنواره در زمستان امسال و اهداء جوايز نفيس به شركت كنندگان آن ، گفت: علاقه مندان فقط تا 15 آذر ماه فرصت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ " عليرضا پريور" افزود : با توجه به بازتاب مطلوب جشنواره رسانه، نظم و امنيت عمومي كه پارسال در سطح ملي برگزار شد ، امسال نيز به منظور افزايش احساس امنيت اجتماعي، فرماندهي انتظامي استان در نظر دارد تا در چارچوب ماموريت ها و وظايف اجتماعي خود، جشنواره اي با عنوان"رسانه و نظم و امنيت عمومي" با همراهي و همکاري اصحاب رسانه و فرهيختگان حوزه قلم و انديشه در سطح استاني برگزار كند.

وي اهداف اين جشنواره را "تقويت بسترها و زمينه هاي رسانه اي نظم و امنيت عمومي"، "بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها"و "تقويت سهم رسانه ها در پيشگيري اجتماعي" برشمرد.

دبير اجرايي نخستين جشنواره رسانه ، نظم و امنيت عمومي، " ظرايف روان شناختي نشر و تحليل اخبار حوادث و رخ دادها"،" ابعاد جامعه شناختي تهيه"،"تدوين و انتشار اخبار اجتماعي"،"كنش وري رسانه ها در حيطه ترويج قانون گرايي و نظم پذيري" را از موضوعات و محورهاي اين جشنواره عنوان كرد.

وي اضافه كرد: "ساز و کارهاي رسانه اي ارتقاي نظم و امنيت اجتماعي"،" سهم و نقش رسانه ها در ارتقاي تعامل پليس و مردم" ، "قانون گرايي و خود مراقبتي در مقابل جرايم و آسيب هاي اجتماعي" ، "نقش مردم در پيشگيري از سرقت" و "ترافيك و نظم اجتماعي" از ديگر محور ها و موضوعات اين جشنواره است.

وي خاطرنشان کرد : علاقه مندان مي توانند آثار خود در بخش هاي "خبر"، "تيتر"، عكس"،"مصاحبه" و "گزارش خبري و غير خبري" كه در رسانه هاي مکتوب شامل "روزنامه ها ، هفته نامه ها و گاهنامه ها" و مجازي شامل "خبرگزاري‌ها و پايگاه هاي اطلاع‌رساني اينترنتي" را به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

دبير اجرايي جشنواره ادامه داد: آثاري در جشنواره شرکت داده مي شود که در فاصله زماني پيش گفته در يکي از نشريات سراسري، محلي، خبرگزاري ها و پايگاه هاي اطلاع رساني اينترنتي که داراي مجوز انتشار و فعاليت هستند، منتشر و يا به چاپ رسيده باشد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان خاطر نشان كرد: زمان برگزاري مراسم اختتاميه و تقدير از برگزيدگان در اسفندماه سال جاري خواهد بود

معاون اجتماعي پليس كرمان، تصريح كرد: دبيرخانه جشنواره به آدرس كرمان، بلوار شهيد صدوقي، ستاد فرماندهي انتظامي استان ، ساختمان امام حسين(ع)، طبقه اول، معاونت اجتماعي، اداره اطلاع رساني آماده دريافت آثار ارسالي مي باشد.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.