وزیر ورزش و جوانان کسب عنوان قهرمانی کومیته تیمی مردان وسومی کاتای تیمی زنان در مسابقات جهانی راتبریک گفت.

  به گزارش گروه خبری باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در پیامی کسب عنوان نخست  کومیته تیمی مردان و سومی کاتای زنان  در بیست ودومین دوره مسابقات قهرمانی جهان را به جامعه ورزش و مردم شریف کشورمان تبریک گفت.
 وزیر ورزش و جوانان در این پیام  از کاراته کاهای کشورمان به عنوان نماینده مردم ایران در میادین بزرگ جهانی نام برد واظهار داشت: بی تردید آنچه که امروز در میادین مختلف ورزشی تحت عنوان موفقیت و پیروزی برای ایران عزیز به دست می آید حاصل تدبیر، تلاش و همراهی دولت و نگاه کارشناسی و فنی و به دور از سیاست زدگی در این حوزه است .
وی هم چنین از تیم ملی کاراته بانوان که برای نخستین بار و با حجاب اسلامی در مسابقات  جهانی حضور یافتند قدردانی و از آنها به عنوان نماینده زنان ورزشکار مسلمان که با حفظ ارزش های ملی و مذهبی برای کسب افتخار تلاش می کنند یاد کرد.
 دکتر محمود گودرزی  همچنین در بخش دیگری ازاین  پیام کسب این عناوین در دو بخش زنان و مردان  را نتیجه تلاش و ممارست ورزشکاران، مربیان ، کادر فنی و مسئولان این فدراسیون دانست و افزود: استمرار توفیق این عزیزان و سایر ورزشکاران که نام ایران عزیز را بر سکوهای بین‌المللی پرآوازه می‌سازند از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار