حسین‌نیا گفت: شرکت گاز استان تهران به صورت کامل آمادگی لازم برای تحويل گاز به مشترکان پايتخت را در زمستان امسال دارد و در اين باره نيز برنامه‌های تعريف شده‌ای با هدف افزايش حجم گازرسانی اجرا کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، مديرعامل شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: با هدف افزايش گازرساني در سال جاري، فاز نخست ايستگاه پنجم تقليل فشار استان تهران با ظرفيت 500 هزار متر مکعب در ساعت به بهره برداري رسيده و در فاز نهايي، ظرفيت اين ايستگاه به يک ميليون و 500 هزار متر مکعب افزايش مي يابد.

يعقوبعلي حسين نيا افزود: ايستگاه ششم تقليل فشار تهران نيز با ظرفيت 600 هزار متر مکعب در سال جاري افتتاح شده است.

وي ادامه داد: اين ايستگاه ظرفيت گازرساني بيش از 26 ميليون متر مکعب گاز را در 24 ساعت دارد.

مديرعامل شرکت گاز استان تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر اين تاسيسات، افتتاح ايستگاه دوم 120 هزار اسلامشهر، ايستگاه دوم 120 هزار باغ کومشت در شهرستان فرديس و ايستگاه 50 هزار پيشوا و... ، از ديگر برنامه هاي اين شرکت براي افزايش گازرساني به استان تهران و شهرهاي تابعه است.

حسين نيا يادآور شد: اين فعاليتها در سال 93 انجام شده و ظرفيت گازرساني به پايتخت را افزايش داده است.

وي با بيان اين که اين شرکت در 6 ماه نخست امسال تعميرات اساسي، بازديدهاي دوره اي و بازرسيهاي ماهانه را براي آمادگي تجهيزات خود انجام داده است، تاکيد کرد: همه تمهيدات لازم براي عبور از 6 ماه دوم به ويژه زمستان که به حداکثر گاز نياز داريم انديشيده شده است.

به گفته مديرعامل شرکت گاز استان تهران، امسال با توجه به تجربياتي که از سالهاي 86 و 93 به دست آورده ايم تمهيدات لازم انديشيده شده است تا بدون کوچکترين مشکلي در تامين گاز مشترکان از زمستان 93 عبور کنيم.

وي تصريح کرد: شرکت گاز استان تهران براي عبور از زمستان امسال عزم خود را جزم کرده و بقيه فعاليتها را نيز با هدايت و درايت مديران بالادست پيش مي برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار