شهردار ناحیه 3 منطقه 18، از برگزاری ویژه برنامه‌های شهر در دست بچه‌ها در این منطقه خبر داد.

سیدجواد موسوی، شهردار ناحیه 3 منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های شهر در دست بچه‌ها در محلات ناحیه 3 منطقه 18 در دستور کار شهرداری ناحیه 3 این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و دانش‌افزایی و شناساندن ساختارهای اجتماعی ویژه دانش آموزان ناحیه 3 منطقه 18 در دست اجرا است.
 
موسوی اظهار داشت: در این طرح دانش آموزان با حضور در مراکز اداری، بهداشتی، نهاد و ارگان‌های دولتی با نحوه کار آن‌ها آشنا می‌شوند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های شهر در دست بچه‌ها در مراکز اداری، بهداشتی، پزشکی و نهادی و ارگان‌های دولتی، بازدید از مرکز معاینه فنی الغدیر با حضور دانش آموزان محلات یافت‌آباد شمالی، جنوبی و صاحب‌الزمان (عج) از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
موسوی خاطرنشان کرد:‌ برگزاری همایش‌های فرزندپروری، رعایت حقوق شهروندی و نقش آن در زندگی، پیشگیری از وقوع سکته، رفتارهای غیربهداشتی و بیماری‌های ناشی از آن، آشنایی با مبانی بهداشت و سلامت روانی، ارائه خدمات مشاوره‌ای و معاینات پزشکی به شهروندان، بازدید خانواده شهدا و ایثارگر از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، پایتخت ، بچه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار