"پیتر فان پورین" تاکید کرد، هجمه تبلیغاتی –رسانه ای که آمریکا علیه گروه تروریستی داعش و جهت کاهش تعداد آمریکایی‌هایی که به این گروه تروریستی می‌پیوندند، انجام می‌دهد، علی رغم هزینه بسیاری که دارد، با شکست مواجه شده و هیچ فایده ای ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "پیتر فان پورین"نویسنده آمریکایی تاکید کرد که حملات تبلیغاتی-رسانه‌ای که آمریکا علیه گروه تروریستی داعش و جهت کاهش تعداد آمریکایی هایی که به این گروه تروریستی می پیوندند، انجام می دهد، علی رغم هزینه بسیاری که دارد، با شکست مواجه شده و هیچ فایده ای ندارد؛ زیرا این حملات نتوانسته تفکر و اندیشه افراطی و گمراه تروریست‌ها را تغییر دهد.

فان پورین با انتشار مقاله‌ای در سایت آمریکایی "آنتی وار"، توضیح داد: تکنولوژی و ابزاری که آمریکا برای مقابله با حملات تبلیغاتی منظمی و دقیقی که داعش با تکیه بر رسانه‌های ارتباط جمعی و ماهواره‌ای انجام می‌دهد، در تحقق اهداف خود شکست خورده و بسیار ضعیف عمل کرده است؛ به نحوی که نتوانسته، کسانی را که اندیشه افراطی دارند، تغییر دهند و آنان را افراط گرایی و پیوستن به گروه تروریستی داعش باز دارد.

او اشاره کرده است که سبب اصلی شکست حملات تبلیغاتی آمریکا علیه "داعش"، به خاطر پیام‌های منفی است که بر هشدار از پیوستن به این گروه تروریستی تکیه دارد و این کاملا با شیوه اغواگرانه داعش در جذب عناصر تروریستی تفاوت دارد.

در حال حاضر، ماهواره و سایت های ارتباط جمعی، به ابزاری خطرناک در دستان گروه های تروریستی، بویژه داعش که از این ابزار برای نفوذ به فکر جوانان و جذب هرچه بیشتر آنان جهت ارتکاب جنایت های بی شرمانه خود علیه غیرنظامیان در سوریه و عراق، استفاده می کند، تبدیل گشته است.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار