مربی تیم ملی کاراته گفت: ملی‌پوشان در مسابقات جهانی مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما همه چیز در سالن مسابقات به ضرر ما بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شهرام هروی در مورد نتایج کسب شده تیم ملی در سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: ملی پوشان در کومیته انفرادی خیلی خوب مبارزه کردند، اما متأسفانه یک مقدار با بدشانسی روبه‌رو شدند. سعید احمدی با مصدومیتی که برایش مقابل نماینده روسیه رخ داد نتوانست مقابل نماینده برزیل مبارزه خوبی را از خود به نمایش بگذارد و بازی را با امتیاز داوران واگذار کرد. بهمن عسگری هم خوب و عالی مبارزه کرد، اما شکست خورد. به اعتقاد من از لحاظ فنی چیزی کم نداشتند اما اگر اتفاقاتی که در این مدت رخ داد، نمی‌افتاد قطعاً تیم نتیجه خوبی کسب می‌کرد. همه چیز در سالن مسابقات به ضرر ما تمام شد.
 
وی در مورد شکست مهدی‌زاده مقابل حریف خود گفت: مهدی‌زاده یک سر و گردن از نماینده هلندی بالاتر بود. حتی 2 بر یک از نماینده هلند پیش افتاده بودیم و با یک اشتباه باعث شد حریفش از او امتیاز بگیرد. به اعتقاد من حق مهدی‌زاده در مسابقات جهانی آلمان هم طلا بود‌، اما حیف شد.
 
مربی تیم ملی کاراته در پایان خاطرنشان کرد: کومیته تیمی ماحصل کاراته یک کشور است ما تا به اینجا عملکرد خوبی داشتیم و بچه‌ها عالی و فوق‌العاده بودند امیدوارم امروز بتوانیم با شکست آلمان به مدال طلا برسیم. یادمان باید باشد ما با بازیکنان، تماشاگران و داوران مبارزه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار