نمایندگان طی بیانیه‌ای از کلیه نهادهای بین‌المللی به ویژه اتحادیه بین‌المجالس خواستند ضمن محکوم کردن اقدامات شنیع رژیم صهیونیستی، سازو کارهای پیشگیرانه را اتخاذ و در مقابل جرایم و جنایات ایستادگی کرده و با اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز آن اقدامات غیرانسانی را متوقف سازند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه 18 آبان بیانیه‌ای که در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس به امضای 245 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است را قرائت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 

رژیم اشغالگر قدس جنایت کارترین شیوه‌های ددمنشانه را در سرزمین مقدس فلسطین؛ مهد ادیان الهی و مسجد الاقصی و پایگاه مقدس معراج پیامبر اکرم (ص) مرتکب شده و می‌شود.

سکوت مرگ‌بار عالمان مرتجع و اعمال مجرمانه و وحشیانه گروهک منحرف داعش؛ این جریان انحرافی و حلقه به گوش استکبار و رژیم صهیونیستی اقداماتی گستاخانه و هتاکی‌هایی نابخشودنی را در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان انجام داده و می‌دهد.
 
صاحبان وجدان بیدار جهان را جریحه‌دار کرده است گرچه ملت غیور فلسطین در پرتو رشادت‌های مومنان به مقاومت اسلامی عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کرده است لیکن افزایش توطئه‌های فرصت طلبانه و تلاش برای ایجاد طرح یهودی‌سازی قدس شریف و آماده ساختن هزاران نفراز فلسطینیان مظلوم اقدامی کند که دولت‌های اسلامی از خواب غفلت بیدار شده و در مقابل توطئه‌های رژیم بی‌هویت فریاد برآورند و ملت مظلوم فلسطین که نیازمند حمایت همه مسلمانان است هم صدا و همراه شوند.  
 
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کلیه نهادهای بین‌المللی به ویژه اتحادیه بین‌المجالس انتظار داریم ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع سازو کارهای پیشگیرانه را اتخاذ و در مقابل جرایم و جنایات ایستادگی نموده و با اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز آن اقدامات غیرانسانی را متوقف سازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، نماینده ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار