دوره آموزش و پرورش پدافند غیر عامل درمنطقه 9 برگزار شد

به منظور افزایش و ارتقای آگاهی نیروهای دوام و اعضای شورایاری منطقه 9 و همچنین به روز رسانی آموخته‌های آنان دوره آموزش پدافند غیر عامل برگزار و با شگردهای تجسس دشمن شدند.

عباس خسروی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه9 با بیان این خبر درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:به منظور ارتقای سطح آگاهی و به روز رسانی دوامی‌های سطح منطقه و اعضای شورایاری دوره آموزشی پدافند غیر عامل برگزار و آنان با شگردهای تجسس دشمن درزمان جنگ اطلاعاتی و اصول اساسی جنگ که شامل اختفاء، پوشش و استتار آشنا شدند.

خسروی به تعداد اعضای شرکت کننده در این دوره آموزش اشاره کرد و گفت: بیش از 80 نفر از اعضای شورایاریها و مدیران محلات در این کلاس حضور داشتند و با احتساب 2 ساعت آموزش در خصوص مبانی پدافند غیر عامل برای شرکت کنندگان تحقق یافت.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 افزود: در این دوره آموزش و پرورش، مدرس ضمن برشمردن خلاقیت و ابتکار در پدافند غیر عامل به جنگهای سایبری و جنگ نرم دشمن اشاره کرد.

وی در خصوص آثار مخرب جنگهای روانی و تبلیغاتی دشمن تصریح کرد: آثار مخرب جنگهای روانی و تبلیغاتی دشمن بر اراده عمومی شهروندان و حاکمیت ملی مبسوط آموزش و پرورش داده شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پدافند ، غیرعامل ، شگرد ، تجسس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار