نماینده مردم بم در صحن علنی گفت: ملت ایران به خوبی این ترفند و توطئه را شناخته و می‌داند تسلیم و سازش و کنار آمدن با استکبار خون‌آشام آغاز بردگی و ذلت است و آمریکا هیچگاه نخواسته و نخواهد خواست حرف حق و منطق انسانی ایران را بشنود و قبول کند و برای همین است که رساترین فریاد ملت ایران "مرگ بر آمریکا" است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در جلسه علنی امروز یکشنبه (18 آبان ماه) در نطق میان‌ دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی اظهار داشت: از عزاداری باشکوه مردم در دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی تشکر می‌کنم.

وی افزود: عاشورا خلاصه تاریخ تمام بشریت است، عاشورا تابلوی راهنما پر رمز و راز، ساده و روشن مسیر رستگاری است؛ عاشورا یعنی امام زمانت را بشناسی و هرچه داری فدایش کنی، عاشورا یعنی اینکه بدانی و درک کنی که مقام معظم رهبری نایب بر حق امام عصر (عج) و اطاعتش واجب است و چون پیام عاشورا پیام آزادی و ظلم‌ستیزی است، ظالمان و جاهلان درصدد هستند تا جلوی حرکت آن را بگیرند.
 
وی با اشاره به شهادت تعدادی از عزاداران عاشورای حسینی در عربستان تصریح کرد: در عاشورای امسال تعدادی از عزاداران در عربستان توسط وهابیون دست پرورده آل‌سعود به خاک و خون کشیده شدند،  این اقدام نشان‌دهنده زنده بودن عاشوراست و ان‌شالله طومار ظالمان و جاهلان را در هم خواهد پیچید، همانگونه که طومار فتنه‌گران را در سال 88 در هم پیچید.
 
غضنفرآبادی تاکید کرد: فتنه‌گران در سال 88 در روز عاشورا با هلهله و رقص و پایکوبی به عاشورا اهانت کردند و خیمه‌های عزای سیدالشهدا (ع) را به آتش کشیدند و عزاداران را مورد ضرب و جرح قرار دادند و این عاشورا بود که ماهیت شیطانی و پلید آنها را برملا کرد، وا عجبا که می‌گویند که بیایید و گذشته را نادیده بگیرید. اما باید بدانیم و بدانند که ملت ایران هیچگاه کسانی را که باعث آتش زدن خیمه‌های عزای امام حسین(ع) در روز عاشورای 88 شدند و با رقص و پایکوبی به عاشورا اهانت کردند را نمی‌بخشد و اقدامات آنان را نادیده نمی‌گیرد، اینان کسانی هستند که با جاه‌طلبی خود سعی داشتند همه دستاوردهای امام راحل و مقام معظم رهبری و زحمات ایثارگران و حاصل خون شهیدان یعنی انقلاب اسلامی را برباد دهند.
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: ملت ما باید مراقت عافیت‌طلبان دنیاپرست و قدرت‌طلب باشد. عافیت‌طلبی برای نظام اسلامی آفتی بزرگ است، عافیت‌طلبان همان کسانی هستند که دنیا را به خود شیفته ساخته و غیرت دنیا آنه از بین رفته است.

وی ادامه داد: اینها کسانی هستند که امام راحل را تحت فشار پذیرش قطعنامه قرار می‌دادند، لیکن آن امام بزرگوار تا زمانی که ماشین جنگی دشمن از کار نیفتاد این درخواست را نپذیرفتند و اینان امروز به یک جریان تبدیل شدند. جریانی که درنده‌خویی، کینه‌توزی و دشمنی و پرویی دشمنان نظام را به گردن نیروهای انقلاب و نیروهای خودی می‌اندازند. اینان به دنبال دسته‌بندی جدیدی در کشور هستند تحت عنوان گروهی که با آمریکا نرمش نشان می‌دهد و کنار می‌آید و در نتیجه تحریم‌ها برداشته می‌شود، وضعیت اقتصادی سامان می‌گیرد و تصویر دروغینی از مدینه فاضله ارائه می‌کنند تا چند صباحی بتوانند به قدرت برسند.
 
غضنفرآبادی بیان کرد: در مقابل گروه دیگر را گروهی می‌دانم که در مخالف آمریکا جنگ‌افروز، دشمن‌تراش، تحریک‌کننده دشمن هستند که با مدیریت این گروه وضعیت اقتصادی بد و بدتر می‌شود. تحریم‌ها شدید شده و آمریکا حمله نظامی می‌کند و از این گونه اراجیف سر می‌دهند، ملت ایران به خوبی این ترفند و توطئه را شناخته و می‌داند تسلیم و سازش و کنار آمدن با استکبار خون‌آشام آغاز بردگی و ذلت است و آمریکا هیچگاه نخواسته و نخواهد خواست حرف حق و منطق انسانی ایران را بشنود و قبول کند و برای همین است که رساترین فریاد ملت ایران "مرگ بر آمریکا" است.
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: ملت ایران هر توافقی تحت هر عنوان اعم از نرمش قهرمانانه، تنش‌زدایی، ایجاد روابط حسنه، آشتی با دشمن چنانچه عزت ملی و استقلال اسلام و آزادی‌خواهی و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را مخدوش کند خیانت به انقلاب، ملت و شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب می‌داند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
مرگ بر امریکا نه سازش نه تسلیم نبرد با امریکا
آخرین اخبار