واکنش رئیس پلیس راهور ناجا به مجازات راننده لکسوس

هفت آبان در بزرگراه چمران 2دستگاه سواری لکسوس با کیااسپورتیج با هم برخورد کردند.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هفت آبان در بزرگراه چمران بر اثر بی احتیاطی راننده لکسوس یک زن و مرد جان خود را  از دست دادند و با گذشت این اتفاق پلیس راننده لکسوس را 200هزار تومان جریمه کرد و گواهی نامه این راننده را به مدت 6ماه ضبط کرد.

بی شک کمترین مجازات برای راننده ای که  جان 2تن را گرفته در نظر گرفته شد اما واکنش سردار مومنی به مجازات این راننده خواندنی است.

سردار مومنی رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: ما طبق قانون با راننده لکسوس برخورد کردیم و مجازات محرومیت 6ماهه از رانندگی و 200هزار تومان جریمه اعمال قانون بوده است.

این مقام مسئول پلیس در خاتمه عنوان کرد: در برخی از کشورها مجازات این دسته  راننده‌ها متفاوت است و معمولا مجازات های سنگینی را خواهند دید برای نمونه یکی از کشورهای اروپایی راننده را 6هزار دلار جریمه، یک سال از رانندگی محروم و یک سال نیز محکوم به  حبس می‌شود اما بازدارندگی ندارد اما مجازات‌های سبک تا حدودی بازدارنده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برخورد ، لکسوس ، مجازات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
امیر
۱۹:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
چرا آسمون ریسمون میرین؟ اگه مقصره تمام خسارت طرف مقابل با دیه و جریمه دولتیش رو میکشه
اگه هم ۵۰ و۵۰ باششه که هرکدوم باید نصف دیه وخسارت ماشین رو برو رو تحمل کنه به علاوه جرم قانونیش

جناب ۶ هزار دلار. میششه صدو هشتاد ملیون در صورتی که ۲تا دیه اونم تو ماه حروم میشه ۴۰۰ مملیون احتمالا منظور تیمسار مجازاتهای عونور آبی باشه
آخرین اخبار