معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 از تعریض مسیر غرب به شرق بزرگراه رسالت خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در تردد خودروها و کاهش ترافیک بزرگراه رسالت تعریض شد.

محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در این عملیات بزرگراه رسالت در مسیر غرب به شرق قبل از تقاطع استاد حسن بنا به طول 80 متر به میزان 20/1 متر تعریض شد و حدود یکصد متر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
 
وی در ادامه به نشست مشترک این حوزه با مدیران شرکت فاضلاب شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه تصمیماتی در خصوص لوله گذاری حوزه آبریز شمال بزرگراه شهید زین‌الدین تا بزرگراه امام علی(ع) به منظور جمع آوری آبروی سطحی خیابان هنگام تا میدان رسالت اتخاذ شد.
 
محمد شیری خاطر نشان کرد: همچنین جلسه کمیته راهبردی در حوزه معاونت فنی و عمرانی با حضور معاونت فنی و عمرانی با حضور روسای نظارت و اجرای بهینه شرق و غرب مسئول امور قرار دادها روسای نواحی 9 گانه رئیس واحد نظارت حفاری و مشاور عامل چهارم در خصوص مقدمات بودجه ریزی سال 94 مقرر شد روسای نواحی نسبت به شناسایی و تهیه شناسنامه معابر و تسریع در انعقاد قرارداد پیمانکاران فعال سطح منطقه اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کاهش ، تعریض ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار