به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مهدی راسخ، با بیان این مطلب افزود: آشنایی با نقاط قوت و همچنین چالش هایی که در حوزه مالی، تدارکاتی و نیروی انسانی دراین زمینه وجود دارد؛ از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
وی همچنین به ساماندهی رفاهیات کارکنان، توجه به مدیریت سبز ومدیریت دانش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و ادامه داد: اصلاح ساختار نظام اداری و شناسایی خلاهای موجود در دستور کار این معاونت قرار دارد.
راسخ بر توجه به نیروهای نخبه و کارشناس در سطح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد و گفت: به منظور ارتقاء سطح آموزش کارکنان از تمام ظرفیت های بخش خصوصی برای آموزش استفاده می کنیم.
معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات به استفاده از آموزشهای مجازی به عنوان بخش اعظم آموزش های وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود: با به کارگیری آموزش مجازی، در هزینه ها و همچنین وقت، صرفه جویی می کنیم و در بسیاری از امور سریعتربه نتیجه می رسیم.
وی با بیان اینکه نیازسنجی آموزشی از جلمه وظایفی است که از سوی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهوری به وزارت خانه تکلیف شده است ؛ گفت: از شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات نیز خواسته ایم سرفصل های تخصصی مرتبط با شرکت های خود را ارائه دهند تا بر مبنای آنها، برنامه ریزی آموزشی صورت گیرد.
راسخ با بیان اینکه در سطح وزارتخانه های کشور در موضوع مدیریت سبز رتبه خوبی داریم اظهار داشت: مدیریت سبز با تئوری و سخنرانی انجام شدنی نیست؛ بلکه نیاز مند فراهم کردن مقدماتی است که باید اصلاحات در موضوعات مختلف از جمله صرفه جویی انرژی به صورت اساسی، در ساختمان های وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه انجام شود.
وی بر چابک سازی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد و ادامه داد: لازم است از ظرفیت کامل و جامع وزارت ارتباطات درحوزه های مختلف استفاده کنیم تا بدون گسترده کردن مجموعه، ارتقاء قابلیت ها میسر شود.
معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات درادامه گفت: شعبه بزرگ وممتاز پست بانک در سطح سایت پردیس وزارت ارتباطات تا ماه آینده افتتاح می شود و ظرفیت این شعبه به گونه ای است که سرویس کامل به تمام شرکتها و سازمان های تابعه خواهد داد و عاملیت وزارت ارتباطات به پست بانک محول شده است .
انتهای پیام/