مدیرعامل شرکت یادمان سازه از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات مرمت پل تقاطع بزرگراه نواب با راه آهن تهران- تبریز خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرتضی اسکندر ضمن اعلام خبر فوق افزود: حدود 350 متر طول از درزهای انبساط پل تقاطع بزرگراه نواب با راه آهن تهران- تبریز دچار شرایط فرسودگی است و از زمان آغاز عملیات مرمت تا کنون بیش از 200 متر از این تجهیزات تعویض و نوسازی شده است.

وی تصریح کرد: عملیات مرمت این پل سواره رو متعاقب تعویض درزهای آسیب دیده انبساط به اتمام نمی رسد چراکه ساماندهی سیستم زهکش پل نیز در دستور کار واحدهای مرمت و نگهداری پل ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت یادمان سازه در تشریح سایر اقدامات ترمیمی انجام شده در پهنه جنوب غرب پایتخت از اتمام عملیات مرمت پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بزرگراه جلال آل احمد خبر داد و گفت: مشکل نفوذ آب به واحدهای تجاری زیر این پل به طور کامل برطرف شده است.

 وی  افزود: تعویض تعدادی از درزهای فرسوده انبساط در پل تقاطع بزرگراه های یادگار امام(ره) و جلال آل احمد از اقدامات آتی شرکت یادمان سازه خواهد بود.

به گفته اسکندر، تعویض تعدادی از درزهای فرسوده انبساط در پل تقاطع بزرگراه آزادگان با خیابان شهید صنیع خانی از دیگر اقدامات ترمیمی انجام شده طی ماه های اخیر است که به منظور پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه ارتباطات مردمی 137 انجام شده است.
 
گفتنی است تعمیرات تخصصی پل های شهر تهران در 4 پهنه شمال شرقی، شمال غربی، جنوب شرقی و جنوب غربی تقسیم بندی شده است و  براساس اولویت های مطالعاتی و همچنین پیام های 137 ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملیات ، بزرگراه ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار