رئیس هیئت هاکی استان همدان گفت:تیم هاکی سالنی همدان از لیگ برتر آقایان انصراف داد به دلیل اینکه میزبانی مسابقات را از ما گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛رئیس هیئت هاکی استان همدان گفت : فدراسیون هاکی قرار بود میزبانی بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی گروه ( A ) لیگ برتر هاکی سالنی را به همدان بسپارد که سه روز قبل از شروع بازی های دور برگشت این گروه ،  این میزبانی به گچساران تعلق گرفت.

 جعفری افزود : اعضای فنی و بازیکنان تیم استان همدان پس از مشورت با یکدیگر تصمیم گرفتند از ادامه این رقابت ها انصراف دهند .

وی در ادامه با انتقاد از داوری‌ بازی های دور رفت گروه  ( A )  گفت : در آخرین بازی دور رفت گروه  ( A ) به علت داوری ناعادلانه ، بازیکنان به صلاحدید مربی یک دقیقه قبل از اتمام بازی ، زمین را ترک کردند که این نحوه اعتراض باعث شد علاوه بر آن بازی ، نتیجه بقیه بازی‌ها هم  ( 5  بر صفر ) به نفع حریفان تیم همدان ثبت شود .

رئیس هیئت هاکی استان همدان همچنین درباره عواقب انصراف از لیگ برتر گفت : ما با آمادگی در برابر هر پیامدی از ادامه مسابقات لیگ برتر انصراف دادیم .

بازی های دور برگشت مرحله مقدماتی گروه  ( A ) پنج‌شنبه و جمعه ( 14 و 15 آبان ) در گچساران برگزار شد و با پایان این بازی ها ،  
 
تیم های هاکی نفت و گاز گچساران و شهرداری اراک به مرحله نیمه نهایی مسابقات هاکی سالنی لیگ برتر آقایان راه یافتند.
 
در بازی‌های برگشت گروه ( A ) سه تیم نفت و گاز گچساران ، شهرداری اراک و هیئت هاکی ایلام رقابت کردند . 

تیم هیئت هاکی همدان  که در بازی های دور رفت این مسابقات شرکت کرده بود با انصراف از این بازی‌ها ، در گچساران حضور نیافت .


انتهای پیام/
برچسب ها: انصراف ، هاکی ، همدان ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار