رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: پس از 2 سال، شمشیربازی اردبیل به لیگ شمشیربازی باشگاههای کشور بازگشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هادی صباغی افزود: آخرین حضور ما در لیگ برتر باشگاههای کشور مربوط به سال 91 بود که در بخش آقایان در هر 3 اسلحه حضور یافتیم که مقام چهارم تا ششم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: اما در بخش بانوان تیم اردبیل خالق شگفتی شد و توانست با قرار گرفتن در رده سوم لیگ شمشیربازی باشگاههای کشور، اولین کاپ باشگاهی را برای شمشیربازی استان به ارمغان آورد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل تصریح کرد: در اسلحه های اپه و سابر براساس رایزنی های صورت گرفته موفق شدیم 3 بازیکن خوب و ملی پوش از سایر استانها جذب کنیم که آقایان عبداله سراجیان و امیر خلفی در اسلحه اپه و محمد سازنچیان در اسلحه سابر است که با جذب این نفرات و استفاده از توان بالای بازیکنان خوب شمشیربازی استان که همگی جایگاه مناسبی در شمشیربازی کشور دارند، امید بسیار زیادی برای کسب جایگاه مناسب در لیگ سالجاری داریم.

صباغی در خصوص حضور بانوان اظهار داشت: بازیکنان ما در این اسلحه همگی جوان و نوجوان هستند و هنوز به جمع بندی لازم برای حضور در لیگ بانوان نرسیده ایم و قطعا در روزهای آینده و درصورت جذب بازیکنان کمکی خوب، شاید در اسلحه اپه بانوان هم حضور پیدا کنیم.

وی گفت: هفته اول و دوم لیگ باشگاههای کشور در بخش آقایان روزهای 23 آبان و 7 آذرماه و هفته اول لیگ بانوان 30 آبانماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، لیگ ، شمشیربازی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.